فصل دوم سریال بازی مرکب 5 دی ماه در نتفلیکس منتشر می‌شود

0

کریسمس زودتر از موعد برای طرفداران سریال بازی مرکب فراخواهد رسید: تاریخ انتشار فصل جدید سریال پرطرفدار نتفلیکس، بازی مرکب، اعلام شد. بیش از سه سال پس از پخش اولین فصل این سریال، فصل دوم بازی مرکب در تاریخ ۲۶ دسامبر(5 دی ماه) امسال منتشر خواهد شد، یعنی فقط چند ماه تا دیدن فصل جدید باقی مانده است.

این خبر توسط نتفلیکس همراه با نامه‌ای از سوی خالق سریال، هوانگ دونگ-هیوک، منتشر شد که همچنین اعلام کرده فصل سوم در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و آخرین فصل سریال خواهد بود.

ادامه ماجراجویی بازیکن ۴۵۶

بخش بزرگی از موفقیت فصل اول بازی مرکب، دیدن بازیکن ۴۵۶ و دیگر شرکت‌کنندگان در چالش‌های بازی مرکب بود. این بازی‌ها آنقدر محبوب بودند که نتفلیکس یک نسخه واقعی از بازی مرکب تولید کرد که قطعاً ارزش دیدن دارد، حتی فقط برای زنی که بلافاصله پس از شروع بازی “چراغ قرمز، چراغ سبز” از کار خود پشیمان شد.

حتما بخوانید: همه چیز در مورد سریال ونزدی (Wednesday) + دانستنی‌های جذاب

تأیید شده است که بازیکن ۴۵۶ بار دیگر مجبور به شرکت در بازی‌های مرگبار خواهد شد. خلاصه داستان فصل دوم توضیح می‌دهد که گی-هون از ثروت جدید خود برای پیدا کردن افرادی که مسئول این بازی هستند استفاده می‌کند، از جمله فرانت من که هویت شوکه‌کننده‌اش در پایان فصل اول فاش شد. گی-هون با جستجوی مردی که در ابتدای فصل اول در مترو با او ملاقات کرد، شروع می‌کند. با این حال، او به زودی درمی‌یابد که برای نابودی این بازی شیطانی، باید دوباره در آن شرکت کند.

تأیید فصل سوم

فصل سوم نیز تأیید شده است و در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. این فصل آخرین فصل سریال خواهد بود و درگیری بین گی-هون و فرانت من را ادامه خواهد داد. هوانگ دونگ-هیوک در نامه‌ای اعلام کرده است که “مبارزه شدید بین دو جهان آن‌ها در فصل سوم به اوج خود خواهد رسید.”

این تأیید می‌کند که سریال بازی مرکب با فصل سوم به پایان خواهد رسید و هیچ برنامه‌ای برای فصل‌های بیشتر وجود ندارد. خبر خوب این است که ما با یک پایان جذاب برای این سریال مواجه خواهیم بود و قرار نیست مثل بسیاری از سریال های نتفلیکس از وجود پایان بی خبر باشیم یا با یک پایان کسل کننده مواجه شویم. با تأیید هر سه فصل توسط نتفلیکس، ما از درد ناشی از بلاتکلیفی داستان بدون یک پایان مناسب نجات خواهیم یافت.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای فصل سوم وجود ندارد، اما تأیید شده که فصل آخر در سال ۲۰۲۵ خواهد آمد.

بازگشت چهره‌های آشنا در فصل دوم

در کنار سونگ گی-هون با بازی لی جونگ-جائه، برخی از شخصیت‌های فصل اول نیز در فصل دوم بازخواهند گشت. لی بیونگ-هون در نقش فرانت من، رهبر کارگران نقاب‌دار که بازی‌ها را اداره می‌کنند، بازخواهد گشت. گونگ یو نیز در نقش دعوت‌کننده، مردی که گی-هون را به شرکت در مسابقه مرگبار دعوت کرد، بازخواهد گشت.

چهره‌های جدیدی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد. برخی از نام‌های تأیید شده برای فصل دوم شامل لی دیوید (قلعه)، ییم شی-وان (قفل نشده)، پارک گیو-یونگ (مشهور، خانه شیرین)، پارک سونگ-هون (شکوه)، و کانگ ها-نئول (عشق مجدد) هستند. هنوز اطلاعاتی درباره نقش‌های آن‌ها موجود نیست، اما احتمالاً برخی از آن‌ها در فصل جدید مسابقه به همراه بازیکن ۴۵۶ شرکت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.