رنگ سال 2024 معرفی شد؛ هلویی مخملی!

0

موسسه پنتون رنگ سال خود را نامگذاری کرد و نیاز ما را به شفقت و ارتباط انسانی در سال پیش رو اعلام کرد. با توجه به مشاوره رنگ تاثیرگذار، تنها یک سایه می تواند در این قسمت ظاهر شود: Pantone رنگ صورتی-نارنجی را ملایم، گرم و دنج، به طرز ظریفی احساسی و صمیمانه توصیف می کند.

هلو Fuzz، “تن هلویی مخملی” به معنای نشان دادن “میل ما به پرورش خود و دیگران” است و “روح فراگیر آنها ذهن، بدن و روح را غنی می کند.” لیتریس گفت: “در جستجوی رنگی که اشتیاق ذاتی ما برای نزدیکی و ارتباط را بازتاب دهد، رنگی را انتخاب کردیم که گرما و ظرافت مدرن باشد. سایه ای که با شفقت طنین انداز می شود، آغوشی لمسی ارائه می دهد و بدون زحمت بین جوان ها و زمانه ها پل می کند.” آیزمن، مدیر اجرایی پنتون، در یک خبر.

پنتون برای انتخاب رنگی که رنگ سال آینده را تعیین می کند، روندهای نوظهور را در طیف وسیعی از صنایع در نظر می گیرد. کارشناسان صنعت سرگرمی و فیلم های تولیدی، هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه های طراحی، مقاصد سفر آرمانی، سبک زندگی جدید، شرایط اجتماعی-اقتصادی و سایر تاثیرات را بررسی می کنند.

این شرکت می‌گوید: «تأثیر ممکن است از فناوری‌ها، مواد، بافت‌ها و جلوه‌های جدید که بر رنگ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می‌کنند، نشات می‌گیرد.» رنگ های سال پنتون در نهایت به توسعه محصول و تصمیمات مصرف کننده در مد، طراحی صنعتی و داخلی، بسته بندی محصولات و سایر حوزه های صنعتی شکل می دهد.

این شرکت گفت که رنگ جدید نارنجی-صورتی راحتی، آرامش و زیبایی را به دنیای دیجیتال می آورد. مدرن است، در حالی که به گذشته نیز اشاره دارد.

“در زمان آشفتگی در بسیاری از جنبه های زندگی ما، نیاز ما به پرورش، همدلی و شفقت بیشتر می شود، همانطور که تصورات ما از آینده ای آرام تر می شود. به ما یادآوری می شود که بخش مهمی از یک زندگی کامل داشتن چیزهای خوب است. لوری پرسمن، معاون رئیس شرکت گفت: سلامتی، استقامت و قدرت برای لذت بردن از آن. پرسمن اضافه کرد: ما به رنگی نیاز داشتیم که “سبکی ملایم و حضور مطبوع آن ما را به آینده ببرد.”

همچنین ببینید: رنگ سال 2023 معرفی شد – رنگ مد 1402

بسیاری در شبکه های اجتماعی با این انتخاب موافق بودند و آن را زیبا و با طراوت توصیف کردند. دیگران رنگ را خسته کننده، غیر قابل لمس و نامطلوب پنداشتند. برخی از تفسیرها دریافتند که هلویی یادآور رنگ‌های قدیمی است. در یکی از کامنت های اینستاگرام آمده است که این رنگ «من را به یاد هر دکوراسیون رنگ خانه دهه 90 می اندازد».

شخص دیگری نوشت: “دنیا دیگر نه هلویی است و نه مبهم. حیف.” یکی از منتقدان زبان در گونه هلو را به عنوان “سایه ای بسیار دموکراتیک توصیف کرد، با توجه به اینکه برای کسی خوب به نظر نمی رسد.”

واکنش‌ها به این اعلامیه نشان داد که بسیاری از مردم انتظار یک سال سبز را داشتند، حتی در پی آن بودند. یکی از کاربران نوشت: «حداقل با سبز تیره یا سبز پولادین هماهنگ می‌شود، اما احساس می‌کند مردم به امید، رشد مجدد و استواری نیاز دارند که با یک سال سبز همراه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.