بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران کیست؟ + نحوه نوبت دهی

0

عمل جراحی لیزری دیسک کمر، یکی از جراحی های نوین با دستگاه های پیشرفته است. در این روش جراحی به جای استفاده از چاقو و برش های بزرگ در ناحیه کمر، از لیزر برای برداشت بخش های اضافه دیسک کمر استفاده می شود. مراجعه به بهترین جراح دیسک کمر با لیزر در تهران به شما این امکان را می دهد تا این جراحی را بدون هیچ عارضه نگران کننده ای انجام دهید. اما آیا می دانید بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران کیست؟ قطعا با شناخت بهترین جراح دیسک کمر لیزری، می توانید این عمل جراحی نوین را با خیالی آسوده تر و با اعتماد به پزشک انجام دهید.

بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران کیست؟ + نحوه نوبت دهی
بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران کیست؟ + نحوه نوبت دهی

بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران

با توجه به اینکه روش جراحی دیسک کمر لیزری، یک روش نوین برای رفع مشکلات دیسک کمر است؛ همه پزشکان قادر به انجام آن نیستند. حتی در حال حاضر اکثر پزشکان حاضر در کشور ایران، با روش های سنتی یعنی باز کردن کل ناحیه کمر و انجام عمل باز، دیسک کمر را درمان می کنند. از این رو مراجعه به بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران، برای جلوگیری از عوارض این عمل جراحی اهمیت بسیار زیادی دارد.

دکتر بنفشه ولییان یکی از پزشکان متخصص در حوزه عمل جراحی لیزری دیسک کمر است. ایشان مدرک فلوشیپ فوق تخصص درد خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران اخذ کرده اند. به دلیل تجربه چندین ساله ایشان در حوزه درمان درد در بیماران مختلف به ویژه بیماران مسن و میان سال، دکتر ولییان قادر به انجام عمل جراحی لیزری دیسک کمر بدون هیچ عارضه ای هستند. کل پروسه درمان زیر نظر دکتر ولییان انجام خواهد شد. همچنین بهترین تجهیزات برای انجام این عمل دیسک کمر که بسیار کم تهاجمی است، مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید برای انجام این عمل با دوره نقاهت کوتاه از خدمات ما در کلینیک دکتر ولییان کمک بگیرید.

هزینه جراحی دیسک کمر با لیزر دکتر ولییان

هزینه جراحی دیسک کمر با کمک بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران، وابسته به معیارهای مختلفی است. به طور کلی، این روش جراحی به دلیل کم تهاجمی بودن و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، هزینه نسبتا بیشتری را به همراه دارد. با این حال، افرادی که بیمه تکمیلی و بیمه پایه دارند، می‌توانند با قیمت اندک این عمل جراحی را انجام دهند.

بسته به اینکه چه تعداد از دیسک‌های بین مهره‌ای کمر آسیب دیده‌اند، پیچیدگی این عمل جراحی نیز متفاوت است. هر چقدر تعداد دیسک‌های بین مهره‌ای آسیب دیده بیشتر باشند، هزینه جراحی نیز بالاتر خواهد رفت. علاوه بر تعداد دیسک‌های آسیب دیده، وضعیت عمومی سلامت بیمار و وجود بیماری‌های همزمان نیز می‌تواند بر هزینه نهایی تاثیر بگذارد. همچنین، تجربه و تخصص جراح، تجهیزات و امکانات بیمارستان، و مدت زمان بستری نیز از دیگر عواملی هستند که بر هزینه نهایی تاثیرگذار خواهند بود.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت جراحی دیسک کمر لیزری، با مطب خانم دکتر بنفشه ولییان در ارتباط باشید تا توضیحات لازم به شما ارائه شود. دکتر ولییان با تجربه و تخصص فراوان در زمینه جراحی‌های دیسک کمر لیزری، می‌تواند بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما ارائه دهد. همچنین، می‌توانید از طریق مشاوره حضوری یا تلفنی با ایشان، اطلاعات بیشتری در مورد روند جراحی، مدت زمان بهبودی، و مراقبت‌های بعد از عمل دریافت کنید. با انتخاب دکتر ولییان، شما از تکنیک‌های پیشرفته و مدرن جراحی بهره‌مند خواهید شد و می‌توانید با خیال راحت به بهبود سریع‌تر و کیفیت بالاتر زندگی خود امیدوار باشید.

بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران

نحوه نوبت دهی بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران

در صورتی که قصد انجام عمل جراحی دیسک کمر دارید، ابتدا باید برای تشخیص این عارضه به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک با توجه به شرایط بیمار و وضعیت او، عمل جراحی مناسب را انجام می دهد. دکتر بنفشه ولییان به واسطه تخصص و تجربه خود در حوزه جراحی دیسک کمر لیزری در تهران، به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز این عمل جراحی را انجام دهید.

از این رو بسیار مهم است که در یک زمان مناسب به مطب خانم دکتر مراجعه کنید. برای دریافت نوبت از بهترین جراح دیسک کمر لیزری در تهران، کافیست که با شماره تلفن های مطب خانم دکتر بنفشه ولییان 09029266688 در ارتباط باشید. منشی مطب در کوتاه ترین زمان ممکن، نوبت اختصاصی به شما می دهد تا ابتدا معاینه اولیه انجام شود. سپس در صورت نیاز، نوبت انجام عمل جراحی به شما داده خواهد شد.

کلینیک دکتر ولییان در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه مدائن، پلاک ۲۰، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه ۵ قرار دارد. ما به شما اطمینان می‌دهیم که با کمک تیم متخصص ما، تجربه‌ای امن و راحت در درمان دیسک کمر و گردن خواهید داشت. منتظر تماس شما هستیم تا بهترین راه‌حل‌های درمانی را برای شما فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.