فیلم Alien: Romulus دنیای Alien ها را دوباره زنده می‌کند

0

فیلم Alien: Romulus که به تازگی در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ به صورت دیجیتال منتشر شده، علاقه‌مندان به ژانر وحشت علمی-تخیلی را به وجد آورده است. این فیلم به کارگردانی فده آلوارز ساخته شده و داستان گروهی از مهاجران جوان را روایت می‌کند که در هنگام جستجو در یک ایستگاه فضایی متروکه، با موجودات بی‌رحم و کشنده زینومورف روبرو می‌شوند. این اثر بازگشتی به ریشه‌های ترسناک سری بیگانه است و با به کارگیری جلوه‌های ویژه عملی و محیط‌های تنش‌زا، حس وحشتی که این فرنچایز را مشهور کرده، دوباره زنده می‌کند​

این فیلم همچنین با ویژگی‌های جذاب پشت‌صحنه همراه است که شامل مصاحبه‌هایی با ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌های اصلی بیگانه، و فده آلوارز درباره چگونگی خلق این قسمت جدید است. همچنین، صحنه‌های حذف‌شده، نگاهی به ساختار طراحی صحنه و جلوه‌های ویژه مربوط به زینومورف‌ها، و بحث‌هایی درباره بازآفرینی حس ترس و وحشت در فضای بسته ایستگاه فضایی ارائه شده است​.

خبر داغ: بازگشت بزرگ The Leftovers در جشنواره ATX 2025: کری کوون و جاستین ثرو

Alien: Romulus با موفقیت زیادی مواجه شده و مورد استقبال منتقدان و طرفداران قدیمی و جدید این سری قرار گرفته است. این فیلم به خوبی توانسته تعادل بین احترام به گذشته و معرفی ایده‌های تازه را برقرار کند و یکی از برجسته‌ترین آثار ژانر وحشت فضایی در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود​.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.