همه چیز درمورد ماگ حرارتی و انواع آن

0

یکی از محصولاتی که اینروزها بسیار مطرح شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته، ماگ حرارتی است. ماگ های حرارتی را اینروزها در دستان بسیاری از عزیزان می‌بینیم که یا تصویر فرزندشان بر روی آن حک شده، و یا تصویر همسر و یا حتی لوگوی یک شرکت و مجموعه.

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و با این محصول بسیار جالب و شگفت انگیز آشنا شوید. اگر در نظر دارید هدیه‌ای عاشقانه به یارتان بدهید و یا تمایل دارید در هنگام نوشیدن قهوه و چای، تصویری از شخص و یا منظره و … که مورد علاقه‌تان است را ببینید، یا حتی با اهداف تبلیغاتی تمایل به سفارش ماگ حرارتی در تعداد زیاد دارید بدون شک این مطلب می‌تواند تمامی سوالات شما عزیزان برطرف نماید.

با ما همراه باشید تا با این محصول جادویی آشنا شوید.

ماگ حرارتی چیست؟

ماگ های حرارتی یا لیوان حرارتی، می‌توان گفت که یکی از شگفت‌انگیزترین محصولات ترند در سطح جامعه است، گاهی با عنوان لیوان جادویی نیز شناخته می‌شود. ماگ حرارتی، به هیچ عنوان یک لیوان سرامیکی و معمولی نیست و دارای یک خاصیت بسیار شگفت انگیز است.

در پاسخ به این پرسش که لیوان حرارتی دقیقا چیست؟ و چرا به این محصول لیوان جادویی می‌گویند؟ در ابتدا باید توجه داشته باشید که این لیوان، به هیچ عنوان یک لیوان سرامیکی و معمولی نیست! ماگ حرارتی دارای یک خصوصیت شگفت انگیز است. کل سطح ماگ به صورت کامل با جوهر اکسید شده بخصوصی پوشش داده شده است. این پوشش باعث می‌شود تا این ماگ یا همان لیوان جادویی وقتی که در دمای متعادل اتاق قرار دارد، پوششی کاملا سیاه رنگ داشته باشد.

شاید بتوان لیوان جادویی و یا در حقیقت ماگ جادویی یا حرارتی را به یک بوم نقاشی پنهان تشبیه کرد، که اثری شگفت انگیز بر روی خود دارد و اما در شرایط بخصوصی می‌توان از تصویر شگفت انگیز پنهان در این بوم لذت برد. نکته و هیجان موجود در استفاده از ماگ حرارتی در لحظه‌ای است که شما اقدام به ریختن مایعی داغ به درون ماگ‌ها حرارتی می‌نمایید.

با وارد شدن مایع داغ، که می‌تواند چای و یا هر نوع نوشیدنی داغ دیگری به داخل ماگ حرارتی باشد، تصویر پنهان در بدنه بیرونی ماگ آرام آرام نمایان می‌گردد. در اصل پوشش بخصوصی که سطح ماگ را فرا گرفته است، نسبت به حرارت بالایی که مایع وارد شده به داخل ماگ دارد، واکنش نشان می‌دهد و تصویر مخفی در سطح ماگ نمایان می‌گردد.

تصویر تا زمانی که سطح ماگ جادویی همچنان از میزان دمای مناسب برخوردار باشد، تصویر نیز قابل رویت و تماشاست. به مرور با خنک شدن سطح ماگ و پایین آمدن دما، پوشش لیوان جادویی باز هم به حالت قبلی خود باز می‌گردد و از سطحی سراسر سیاه برخوردار می‌شود.

تفاوت بسیار قابل توجه ماگ حرارتی با لیوان‌های چاپی در حقیقت در همین مزیتی است که لیوان جادویی برخوردار است. تصاویر چاپ شده بر سطح لیوان‌های چاپی همیشه قابل رویت است. اما لیوانهای جادویی یا همان ماگ حرارتی، به نوعی از تصویر شما در برابر دید ناظران دیگر محافظت می‌کند.

هر زمان که سطح ماگ داغ و از میزان مشخص دما برخوردار باشد، تصویر به صورت یک تابلوی مخفی شده در سیاهی، آرام آرام با بالا رفتن دمای داخلی، سطح بیرونی ماگ جادویی یا حرارتی نیز تحت تاثیر دما قرار گرفته، داغ شده و تصویر نمایان می‌گردد.

طراحی سفارشی با تصاویر دلخواه، ماگ حرارتی را به یکی از محصولات پر مصرف در بسیاری از زمینه‌ها تبدیل نموده است. از هدایای شخصی تا تبلیغات، گستره بسیار وسیعی است که می‌توان از این لیوان جادویی در آن استفاده کرد. به دلیل خصوصیات و پتانسیل‌هایی که در زمینه سفارشی سازی و تبلیغات دارد، ماگ حرارتی به هیچ عنوان یک لیوان معمولی نیست.

ماگ و موس پد با هم ست میشن پس: ماوس پد چیست؟ نکات مهم هنگام خرید ماوس پد

ماگ جادویی یا همان حرارتی را می‌توان به یک بوم نقاشیه بسیار هنرمندانه تشبیه کرد که با هر جرعه دگرگون می‌شود. طبق بازخوردهایی از مشتریان و خریداران این محصول، توسط صفحات مجازی دریافت شده در 98% موارد، نه تنها خریدار و دریافت کننده از ماگ حرارتی رضایت کامل داشته‌اند، بلکه آن را به معنای واقعی هیجان انگیز نامیده و بسیار دوستش دارند.

کاربرد ماگ حرارتی چیست؟

خرید ماگ طرح دار به عنوان گزینه عالی برای خرید هدیه برای افراد مختلف است که انتخاب طرح به انتخاب متناسب هدیه مرتبط می‌شود. مانند ماگ طرح دار معمولی، ماگ طرح دار حرارتی، اولین کاربردی که شاید به ذهن همگان، در اولین مواجه آنها با ماگ های حرارتی و آشنایی با خصوصیات آن خطور می‌کند هدیه دادن آن به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی، کاربردی و هیجان انگیز به عزیزانشان است. اصولا انسان‌ها برای جبران محبت‌ها و زحماتی که اشخاص مختلف از دوستان و اعضای خانواده تا همکاران، برای آنها کشیده‌اند اقدام به هدیه دادن می‌کنند.

به همین دلیل تمام سعی خود را در انتخاب نوع هدیه به کار می‌بندند تا محصول و هدیه‌ای به یاد ماندنی، کاربردی و هیجان انگیز باشد. و از زمانی که ماگ های حرارتی در سطح جامعه معرفی شده و بسیار با آن آشنا گردیده‌اند، یکی از زمینه‌هایی که در آن، بسیار از ماگ حرارتی استفاده شده است؛ در زمینه هدیه دادن بوده.

امکان ثبت تصویری پنهان بر بدنه ماگ که می‌تواند با بالا رفتن دما نمایان گردد، می‌تواند برای بیننده در اولین برخورد، بسیار هیجان انگیز باشد و به یکی از فراموش نشدنی‌ترین هدایا برای وی تبدیل شود و از آنجا که محصولی بسیار کاربردی است. به این دلیل که همیشه مورد استفاده شخص قرار می‌گیرد به یک خاطره همواره زنده، تبدیل می‌گردد.

مزیت‌های ماگ حرارتی

یکی از مزیت‌ها و یا حتی یکی از زیبایی‌هایی که ماگ حرارتی را به محصولی جالب و متمایز تبدیل می‌کند، داشتن این آزادی است که می‌توانید کاملا خلاقانه در رابطه با سفارشی سازی ماگ جادویی عمل کنید و به قول معروف، طراحی آن مثال ریش و قیچی است که کاملا دست خودتان است.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که باعث می‌گردد تا استقبال بسیاری از این محصول خارق‌العاده در سطح جامعه شود، نبود هیچگونه محدودیتی در رابطه با انتخاب تصویر و طرح است. هرآنچه که بخواهید با کمال میل می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در وبسایت و صحبت با کارشناسان ما، سفارش داده و در کمترین مدت زمان ممکن دریافت نمایید. همین امر باعث می‌شود تا بتوانید از ماگ حرارتی به عنوان یک محصول کاملا شخصی سازی شده جهت هدیه تولد به عشق زندگیتان و یا هر عنوان و زمینه دیگری استفاده نمایید.

بنابراین اگر به دنبال یک هدیه بخصوص و فوق‌العاده خاص برای یکی از دوستان و یا همسرتان هستید، و اینکه نمیدانید برای رویدادهای مختلف چه کادویی تهیه کنید، کافی است با سفارش و شخصی سازی یک ماگ حرارتی، تماشاگر اولین لحظه‌ای باشید که دریافت کننده هدیه، هنگام نوشیدن اولین جرعه‌ها و مواجه شدن با تصویر پنهان از خود واکنش نشان می‌دهد. بی شک یکی از فراموش نشدنی‌ترین لحظات خواهد بود. البته به شرطی که تصویر مناسبی را انتخاب کرده باشید.

تاریخ استفاده از ماگ توسط انسان

جالب است بدانید که تاریخ استفاد از لیوان‌های سرامیکی به هزاران سال پیش توسط انسان باز می‌گردد. انسان هزاران سال است که از این نوع لیوان‌های سرامیکی استفاده می‌کند. قدمت تهیه و ساخت و استفاده از انواع لیوان‌های سرامیکی به اجداد اولیه‌ی ما و به حدود 6000 سال پیش باز می‌گردد.

 در آن زمان، مردم نوشیدنی‌های خود را با فنجان‌هایی می‌نوشیدند، که از مواد اولیه‌ی ساده‌ای مانند گل و یا چوب‌های تراش داده شده و گود شده تهیه می‌گردیده است. این رشد تکنولوژی در تاریخ بشر است که امروز به لطف آن می‌توانیم از چنین محصولات بسیار شگفت انگیز و کارآمدی استفاده نماییم.

آشنایی با انواع ماگ

از آنجایی که ماگ‌ها انواع بسیار متعدد و مختلفی دارند و به غیر از ماگ حرارتی طرح‌های متنوع دیگری نیز وجود دارد، در ادامه قصد داریم تا انواع دیگری از ماگ را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفا با ما تا انتهای این بخش همراه باشید.

ماگ‌ها و یا حتی ماگ حرارتی نیز در اشکال و اندازه‌های مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌گردد. از انواع دیگر این محصولات کاربردی و جالب و شگفت انگیز نیز می‌توانیم به نمونه‌هایی مانند: ماگ‌های دسته دار، ماگ‌هایی با رنگ‌های داخلی پر نشاط، ماگ‌هایی همراه با قاشق، و حتی ماگ‌های شیشه‌ای مات و حتی نمونه‌های تزئیین شده و طراحی شده که دارای طراحی‌های بسیار ظریف هستند.

ماگ حرارتی و شیوه شگفت‌انگیز آن

این‌روزها یکی از جالب‌ترین هدایا و اکسسوری‌های شخصی، ماگ حرارتی و دیگر انواع ماگ‌ها هستند. تصویر کنید که شما ماگی ساده و بدون هیچ طرحی را در دست دارید که ظاهری مشکی دارد. اما این فقط در نگاه نخست و اول است و بعد از اینکه اقدام به استفاده از آن برای اولین بار می‌کنید و نوشیدنی گرمی را توسط آن می‌نوشید، متوجه تغییراتی خواهید شد.

با بالا رفتن دمای سطح ماگ حرارتی، رنگ مشکی کم کم شروع به محو شدن می‌کند و جای آن را تصویر شخصی و سفارشی‌ای می‌گیرد که با می‌تواند تصویر خودتان باشد و یا تصویر یکی از عزیزاتان و یا حتی نمادی که برای شما از اهمیت و معنای خاصی برخوردار است. در این لحظه است که مواجه شما با این سوپرایز جالب می‌تواند بسیار به یاد ماندنی و زیبا باشد.

ماگ حرارتی درب دار

یکی از انواع دیگر ماگ های حرارتی، ماگ جادوی یا حرارتی درب دار است. انواع درب دار ماگ حرارتی، مخصوص استفاده در فصول سرد سال است و وجود درب به شما کمک می‌کند تا نوشیدنی خود را برای مدت زمان بیشتری گرم نگه دارید. با حفظ دمای داخلی نوشیدنی، تصویر پنهان شده بر سطح ماگ های حرارتی نیز مدت زمان بیشتری نمایان خواهد ماند و هرچه جرعه‌های بیشتری بنوشید، تصویر نیز محو تر می‌شود.

به همراه داشتن یک ماگ حرارتی درب دار، آنهم در فصول سرد سال یک موهبت است که به شما عزیزان اجازه می‌دهد از نوشیدنی گرم خود لذت ببرید و دیگر خبری از قهوه و چای و دیگر نوشیدنی‌هایی که اصولا گرم نوشیده می‌شود و در فصول سرد به خاطر سرمای هوا خیلی سریع دمای خود را از دست می‌دهند، نخواهد بود.

جنس درب‌هایی که برای ماگ حراتی درب دار وجود دارد، می‌تواند از نوع درب سیلیکونی و چوبی که اصولا از چوب بامبو تهیه می‌شود، باشد. که انتخاب این متریال‌ها جهت ساختن درب ماگ حرارتی، با هدف حفظ حداکثری دمای داخلی و نوشیدنی گرم شما عزیزان است.

ماگ سخنگو

یکی دیگر از انواع ماگ که می‌تواند بسیار جالب و شگفت‌ انگیز باشد، ماگ سخنگو است. این نوع از ماگ‌های بسیار جالب که اصولا بیشترین مصرف آنها نیز به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان است، دارای یک بارکد ، یک موج صوتی از پیش ضبط شده و یا حتی موزیک مورد علاقه طرف مقابل هستند.

زمانی که فرد مورد نظرتان هدیه شما را دریافت می‌کند و قصد استفاده از آن را دارد، می‌تواند با استفاده از تلفن همراه خود و اسکن کردن بارکد و یا کیو آر کد درج شده بر ماگ سخنگو، اقدام به گوش دادن موزیک و یا صحبت و ترک صوتی ضبط شده توسط شما نماید.

بدون شک یکی از جذاب‌ترین انواع ماگ، آنهم برای زوج‌های عاشق و یا دوستان صمیمی و یا حتی اعضای خانواده به عنوان یک هدیه، می‌تواند ماگ سخنگو باشد. در صورت تمایل می‌توانید از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان ما به وسیله شماره تلفن‌های موجود در وبسایت و یا از طریق سفارش آنلاین، اقدام به خرید  ماگ سخنگو نمایید.

ماگ برقی و یا ماگ المنتی

یکی دیگر از انواع بسیار کاربردی ماگ‌های موجود در مجموعه، که به واقع می‌تواند بسیار کارآمد و هدیه‌ای عالی برای کارمندان و کلیه شاغلین در فصول سرد و حتی گرم سال باشد، ماگ برقی است. این نوع ماگ قادر است از طریق اتصال به برق، نوشیدنی شما عزیزان را همیشه در دمای مشخصی که 55 درجه است، حفظ نماید.

ماگ برقی دارای یک پایه و یا اصطلاحا صفحه گرمایشی است که اتصال پایه و ماگ باعث انتقال انرژی گرمایی شده و نوشیدنی موجود در محفظه ماگ برقی را گرم و در میزان درجه مشخص نگهداری میکند. به صورت اتوماتیک هر لحظه که دمای نوشیدنی شما چه قهوه باشد و چای و چه هر نوع نوشیدنی گرم دیگری، سریعا اقدام به گرم کردن و حفظ دمای مطبوع نوشیدنی می‌کند.

کلام آخر

این مطلب با هدف ارائه اطلاعات کامل در رابطه با انواع ماگ، مخصوصا ماگ حرارتی توسط کارشناسان ما و برای شما عزیزان آماده و منتشر شد. امیدواریم که این مطلب از سری مطالب کاربردی سایت بتواند برای شما مفید واقع گردیده و در انتخاب یک ماگ مناسب، چه برای استفاده شخصی و چه به عنوان هدیه راهنمای شما شود.

لازم به ذکر است که در صورت تمایل برای خرید ماگ حرارتی و ماگ برقی و … می‌توانید از طریق سایت راویتا اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.