7 شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی هستند

0

شخصیت‌های جوجوتسو کایزن با پرستیژ خاص، نقاط قوت و روابط شخصی‌شان طرفداران انیمه انیمیشن را در سراسر جهان مجذوب خود کرده‌اند. این سری به دلیل خط داستانی جذاب، کیفیت انیمیشن خیره کننده و شخصیت‌های متنوع یکی از بهترین انیمه‌های نسل جدید محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: برنامه زمانی انتشار فصل 2 انیمه جوجیتسو کایزن؛ همه قسمت‌ها

در میان تمام شخصیت‌هایی که در طول انیمه نشان داده شده‌اند، چندین کاراکتر به عنوان افرادی که بهترین دوستان استثنایی را به دلیل وفاداری، قابل اعتماد بودن و شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌شان پیدا می‌کنند، مطرح می‌شوند. با این اوصاف، در اینجا لیستی از 10 شخصیت برتر جوجوتسو کایزن که بهترین دوستان را بخاطر شخصیت خودشان برای خود خواهند داشت، وجود دارد که بدون ترتیب خاصی رتبه بندی شده اند.

کنتو نانامی، نوبارا کوگیساکی و دیگر شخصیت‌های جوجوتسو کایسن که بهترین گزینه دوستی هستند:

1) کنتو نانامی (Kento Nanami)

کنتو نانامی (Kento Nanami)

در انیمه سریالی جوجوتسو کایسن، یک بار مشخص شد که کنتو نانامی برای کمک به مردم، جادوگری جوجوتسو را انتخاب کرده است. این، همراه با عمل‌گرایی، قابلیت اطمینان و احساس وظیفه، او را به یک دوست عالی و حتی یک مربی بهتر تبدیل می‌کند.

حتما بخوانید: انیمه چیست و چه تفاوتی با انیمیشن دارد

علاوه بر این، طبیعت آرام و خاطر جمع نانامی، همراه با تعهد او به مسئولیت هایش، حضوری پایدار در یک دوستی فراهم می کند. همچنین دیده شده است که او زندگی خود را برای شاگردانش به خطر انداخته است، که او را به یکی از بهترین افرادی تبدیل می کند که در هر شرایطی می توان به او تکیه کرد. به شخصه مطمئنم این شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی به شمار می‌رود.

2) توگه اینوماکی (Toge Inumaki)

توگه اینوماکی (Toge Inumaki) که به خاطر وفاداری یکی از 10 شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی هستند

اگرچه دایره لغات او به دلیل تکنیک کلام نفرین شده او به مواد تشکیل دهنده کوفته برنج محدود می شود، اما مهربانی و صداقت در شخصیت توگه اینوماکی می درخشد. با وجود دایره واژگان محدود او، برخی از شخصیت‌ها می‌دانستند که او چه می‌خواست بگوید، و یوتا اوکوتسو یکی از معدود آنها بود.

در سریال Jujutsu Kaisen نشان داده شده است که Inumaki فردی مهربان، دلسوز و رفیقی واقعی است. او عمیقاً به افراد طبقه پایین خود اهمیت می دهد و وفاداری و حمایت بی دریغ او از دوستانش، او را به حضوری دلگرم کننده در هر دوستی تبدیل می کند.توگه اینوماکی در قسمت سینمایی پیش از فصل دو سریال جوجوتسو نشان داد که حاضر است برای دوستانش از جان خودش نیز بگذرد.

3) نوبارا کوگیساکی (Nobara Kugisaki)

نوبارا کوگیساکی که یکی از گروه 3 نفره شاگردان سال پایینی گوجو ساتورو است نیز واضحا یک گزینه عالی برای دوستی است.

نوبارا کوگیساکی ممکن است در ابتدا فردی تند و تیز به نظر برسد. با این حال، با گذشت زمان، او ثابت کرده است که کسی است که برای محافظت از دوستانش هر کاری انجام می دهد و در مواقع ضروری از آنها حمایت می کند.

اعتماد به نفس، استقلال، و شخصیت رک او، او را به یک دوست بسیار وفادار تبدیل می کند. علاوه بر این، او از بیان عقیده خود نمی ترسد و از آنچه که به آن اعتقاد دارد دفاع می کند، و او را به یک همراه عالی تبدیل می کند که دوستش را تا حد زیادی حمایت می کند.

4) یوتا اکوتسو (Yuta Okkotsu)

یوتا اکوتسو

یکی از شخصیت‌های جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی است، هنوز در سریال جوجوتسو کایزن نیامده و باید منتظر او در فصول آینده این داستان باشیم. یوتا اوکوتسو با وجود عدم حضور در سریال و فقط با حضور در آرک انیمه، جزو لیست 7 شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی هستند جایگاه ویژه خودش را دارد.

علیرغم اینکه یوتا اوکوتسو در طول زندگی‌اش توسط روح دوست دوران کودکی اش تسخیر شده بود، فردی بسیار مهربان و همدل است. هنگامی که او برای اولین بار با یوجی ایتادوری ملاقات کرد، یوتا توانست خیلی با او ارتباط برقرار کند و زمانی که مقامات بالاتر دستور اعدام یوجی را صادر کردند، هم نظر با گوجو ساتورو نظرش این بود که باید جان او را نجات داد. یوتا همچنین ثابت کرده است که فردی فوق العاده قابل اعتماد است.

همدلی او، او را به یک دوست فهمیده و حامی تبدیل می کند که همیشه آماده است تا به او کمک کند. علاوه بر این، او به دوستان خود بسیار وفادار است و امنیت آنها را بیش از هر چیز دیگری ارج می نهد.

5) مگومی فوشیگورو (Megumi Fushiguro)

مگومی فوشیگورو (Megumi Fushiguro) جدی امّا یکی از بهترین گزینه‌های دوستی

مگومی فوشیگورو کسی است که در ابتدا ساکت و بی تفاوت به نظر می رسد. با این حال، همانطور که در طول سریال می بینیم، او به دوستان و افراد دیگر بسیار بیشتر از آنچه که اجازه می دهد، اهمیت می‌دهد. مگومی ماهیت عمیقاً مراقب خود را در پشت رفتار تند و خشن خود پنهان می‌کند امّا در مواقع حساس، حاضر است هرکاری برای دوستانش انجام دهد.

فداکاری او برای محافظت از دیگران و دوستانش او را به یک شخصیت برجسته در سریال تبدیل کرده است. او دوستی قابل اعتماد و قابل اتکا است که رفاه دیگران را بیش از هر چیز دیگری نسبت به خود در اولویت قرار می دهد.

6) گوجو ساتورو (Satoru Gojo)

گوجو ساتورو

شاید محبوب ترین شخصیت در این مجموعه، Satoru Gojo یک فرد بی خیال و شاد است که هر صحنه ای را که در آن ظاهر می شود با خنده و بی‌خیالی مدیریت می کند. علیرغم نگرش بی خیال و بازیگوش، او دارای خردی است که او را به یک دوست و مربی بی بدیل تبدیل می کند.

گوجو همچنین یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های سریال است و لحظات بسیار خنده‌داری را با شاگردش یوجی ایتادوری به اشتراک گذاشته است. او همچنین معلم فوق‌العاده‌ای است، زیرا دائماً شاگردانش را تشویق و حمایت می‌کند و معتقد است که روزی از او پیشی خواهند گرفت.

بنابراین، گوجو بدون شک بهترین دوست بسیار خوبی خواهد بود، زیرا او دارای توانایی منحصر به فردی برای تشویق هر کسی، بدون توجه به موقعیت است. تقابل او در مقابل مقامات بالاتر مدرسه برای حمایت از شاگردانش اثبات کننده این است که گوجو یکی از مهم‌ترین کاندیدهای دوستی از بین شخصیت‌های جوجوتسو کایزن برای دوستی است.

7) یوجی ایتادوری (Yuji Itadori)

شخصیت تقریبا اصلی(البته که طرفداران گوجو را احتمالا به عنوان شخصیت اصلی ترجیح می‌دهند) انیمه جوجوتسو کایزن، در همان 10 دقیقه اول داستان انیمه jujutso kaisen ویژگی‌های کلیدی شخصیتی خود را کاملا به شما اثبات می‌کند. اینکه یوجی ایتادوری همیشه به عنوان یک دوست به دنبال محافظت از دوستانش است بر هیچکس پوشیده نیست.

یوجی ایتادوری، قهرمان این سریال، بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های اصلی انیمه های نسل مدرن است. مهم نیست زندگی چه سختی هایی برای او می آورد، ایتادوری همیشه دلیلی برای لبخند زدن پیدا می کند.

طبیعت خوش بین و شخصیت خنده دار او، او را به بهترین دوست ایده آل برای هر کسی تبدیل می کند. او ثابت کرده است که کسی است که بدون توجه به شرایط، همیشه پشت دوستانش است. ایتادوری علیرغم توانایی‌های بدنی بی‌شمارش، متواضع و دلسوز باقی می‌ماند، این ویژگی‌هایی است که او را به یک دوست محبوب تبدیل می‌کند.

نتیجه گیری:

در این مقاله تلاش کردیم، لیست 7 شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی به شمار می‌روند را برای شما معرفی کنیم. این شخصیت‌ها واضحا، شخصیت‌های خوب این انیمه و مانگا هستند. قهرمان‌های داستان این انیمه، مهم‌ترین گزینه‌های دوستی از بین شخصیت‌های جوجوتسو به شمار می‌روند. یوجی ایتادوری، گوجو ساتورو، مگومی، یوتا، نوبارا، توگه، کنتو و پاندا و دیگر شخصیت‌های مثبت داستان از خود ویژگی‌های شخصیتی جذابی برای دوستی نشان داده‌اند که باعث شده این انیمه برای طرفدارانش محبوب و دوست داشتنی باشد.

منبع: sportskeeda

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.