مانگاهای مشابه شیطان کش (Demon Slayer) که باید خواند

0

انیمه Demon Slayer در سال های اخیر به دلیل اقتباس موفق انیمه توسط Ufotable به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است و هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد. این انیمه آنقدر موفق بوده که حتی به مانگا کمک کرد تا فروش خود را افزایش دهد، بیش از 150 میلیون نسخه فروخت و به یکی از پرفروش ترین داستان های مانگا در تمام دوران تبدیل شد. در این مقاله از مجله صفحه برتر به مانگاهای مشابه شیطان کش (Demon Slayer) می‌پردازیم که مطمئنا رضایت طرفداران این انیمه را جلب می‌کند.

درباره انیمه Demon Slayer

داستان Demon Slayer یک شونن کلاسیک مستقیم است. تانجیرو کامادو مرد جوانی از اوایل قرن بیستم ژاپن است. خانواده او توسط یک فرمانروای شیطان به نام موزان کشته شدند و تنها خواهرش نزوکو زنده مانده بود، اما او هم اکنون یک شیطان است. Tanjiro به Demon Slayer Corp می پیوندد و می خواهد موزان را بکشد و نزوکو را به یک انسان تبدیل کند که از فرمول خاصی پیروی می کند.

پس از آن، بدون ترتیب و اولویت خاصی، این 7 سری مانگا مورد توجه طرفداران Demon Slayer قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: انیمه چیست و تفاوت آن با انیمیشن چیست؟

سلب مسئولیت: این مقاله حاوی اسپویل برای Demon Slayer و سریال های موجود در این لیست است.

لیست 7 مانگای مشابه شیطان کش

1) Saint Seiya

مانگای Saint Seiya

بحثی وجود دارد که شیطان کش(Demon Slayer) امروز همان چیزی است که سنت سیا (Saint Seiya) در دهه 80 بود، بدون وجود شبکه‌های اجتماعی که آن را مطرح و به مخاطبین بشناسانند. گروهی از مبارزان جوان در یک سازمان؟ بله . یک شخصیت زن که باید از آن محافظت کنند؟ بله. یک شخص نخبه از مبارزان در سازمان؟ بله. آیا به دنبال شباهت دیگری می‌گردید؟ اگر بخواهیم نزدیک‌ترین مانگای مشابه شیطان کش از لحاظ ساختار داستان نام ببریم آن همین است.

این سریال بر روی گروهی از جنگجویان به نام «قدیس‌ها» تمرکز می‌کند، آنها سال‌ها آموزش دیده‌اند تا لباس‌های خود را که بر اساس طالع بینی است، به دست آورند. آنها وظیفه محافظت از الهه آتنا را بر عهده دارند و باید در طول سال ها با تهدیدات بسیاری از جمله خدایان دیگر و حتی تهدیدهای درون مقدسین نیز مقابله کنند.

2) JoJo’s Bizarre Adventure

JoJo's Bizarre Adventure یکی از مانگاهای مشابه شیطان کش است.

Koyoharu Gotouge، نویسنده Demon Slayer، درباره سیستم نبرد تنفسی سریالش که مستقیماً تحت تأثیر شخصیت Hamon مانگای ماجراجویی عجیب جوجو (JoJo’s Bizarre Adventure) است، صحبت کرده است. بنابراین ارتباطی بین این دو داستان وجود دارد. قسمت اول JoJo’s Bizarre Adventure: Phantom Blood، درگیری بین کاربران هامون و خون آشام ها را به نمایش می گذارد که چندان متفاوت از Demon Slayer Corp و شیاطین Muzan نیست.

حتما ببینید: والپیپر گوشی انیمه شیطان کش

بهترین چیز در مورد JoJo این است که از طراحی شخصیت ها گرفته تا توانایی ها و سیستم های نبرد، این سری چقدر خلاقانه و پیشگامانه است و همه چیز را دارد. علاوه بر این، این واقعیت که سری مانگا در حال حاضر به 9 قسمت تقسیم شده است که هر کدام دارای خط داستانی، شخصیت ها و قهرمانان خاص خود هستند، باعث بهتر شدن آن می شود. این یکی از بزرگترین دستاوردهای هنری مانگا است و نویسنده آن، هیروهیکو آراکی شایسته تحسین بسیاری برای این مانگا است.

3) Bleach

بلیچ بخشی از سه مانگا بزرگ شونن بود و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. نویسنده، تیت کوبو، داستانی با محتوای بسیار بیشتر از آنچه به او داده شده بود، ساخت و در عین حال با آثار هنری خارق‌العاده‌اش، تصاویری بکر و واضح خلق کرد. موفقیت اقتباس اخیر انیمه Thousand-Year Blood War arc توسط استودیو پیروت، گواهی بر قدرت ماندگاری این فرنچایز است.

حتما در مورد انیمه جدید 2023 بخوانید: معرفی انیمه مرز شانگری لا + تاریخ انتشار هر قسمت فصل 1

این مانگا که انیمه آن نیز تولید و پخش شد جزو گزینه‌های عالی برای طرفداران مانگاهای مشابه شیطان کش است. در حالی که بسیاری از مردم ادعا کرده اند که انیمه Demon Slayer نسبت به آنچه در مانگا انجام شده بود بهبود بخشیده است، برعکس می توان با Bleach استدلال معکوس کرد. استودیو پیروت کار مفیدی را با انیمه انجام داد، اما مانگا آثار هنری نفس گیر کوبو را دارد و استفاده او از سیاه و سفید اجازه می دهد تا سریال بسیار گویاتری را ارائه دهد. شنیدن اینکه مردم می گویند مانگا را به انیمه ترجیح می دهند با وجود مانگای بلیچ نسبتاً معقول است.

4) Black Clover

Black Clover یکی از مانگاهای مشابه شیطان کش است.

Demon Slayer و Black Clover از این نظر شبیه به هم هستند که دارای طرح های ساده و سرراست با تمرکز بسیار کلاسیک هستند. با این حال، می توان استدلال کرد که دومی دنیای گسترده تری دارد و به چیزی کمی جاه طلبانه تبدیل می شود. به هر حال، شبدر سیاه سریالی است که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و همچنان ادامه دارد، دقیقاً مانند آرزوی آستا (نقش اول مانگا و انیمه Black Clover) برای تبدیل شدن به پادشاه جادوگر.

سریال مانگا تقریباً معمولی شروع می‌شود، اگرچه به چیزی پیچیده‌تر تبدیل می‌شود، با آستا که می‌خواهد در دنیایی که تقریباً همه جادو دارند، به پادشاه جادوگر تبدیل شود، اما او این کار را نمی‌کند. این با آثار هنری نویسنده یوکی تاباتا تکمیل می‌شود، که دقیقاً مانند Tite Kubo، سبک داستان‌گویی بصری بسیار واضحی دارد.

5) Fullmetal Alchemist

هر دو سریال انیمه و مانگای شیطان کش و فول متال(FULLMETAL ALCHEMIST)، شخصیتی را به تصویر می‌کشند که به دنبال نجات خواهر و برادر کوچک‌ترشان هستند.

هر دو سریال انیمه و مانگای شیطان کش و فول متال(FULLMETAL ALCHEMIST)، شخصیتی را به تصویر می‌کشند که به دنبال نجات خواهر و برادر کوچک‌ترشان از تغییری هستند که تراژدی گذشته به آنها داده است. صادقانه بگوییم، تانجیرو و ادوارد از سریال‌ها، هر دو از جنبه‌های زیادی شبیه هم هستند. هر دو خود را مقصر اصلی ایجاد تحول ، اما همیشه ضررهایی را که به آنها ارائه می شود جبران می کنند. غیر از این، هر دو سریال در مورد یک ماجراجویی برای نجات یک خواهر یا برادر کوچکتر هستند. اساساً، اگر تانجیرو و نزوکو را دوست دارید، عاشق خواهید شد.

6) Claymore؛ شبیه ترین مانگا به شیطان کش

Claymore

این مانگا یک مانگای کلاسیک بزرگ و تا حدودی دست کم گرفته شده است. همچنین یکی از مانگا‌هایی است که احساس می‌کنیم در اطراف آن نکات زیادی را به تصویر می‌کشد که باعث می‌شود طرفداران Demon Slayer عاشق Claymore باشند.

این مانگا یکی از جنسهای ناب (: این لیست است. انسان‌هایی هستند که به موجودات شیطانی تبدیل می شوند که انسان‌ها را می‌خورند. سازمانی وجود دارد که وقف شکار و کشتن موجودات شیطانی است. خانواده شخصیت اصلی ما توسط این موجودات اهریمنی کشته می‌شوند و باعث می‌شود که برای انتقام به شکار رفته و به سازمان مذکور بپیوندند. شخصیت اصلی ما نیز با سازمانی که در ماموریت خود قرار دارد منطقه ای به منطقه دیگر به ماجراجویی می پردازد. آیا این گزینه شبیه ترین مانگا به شیطان کش نیست؟

7) Jujutsu Kaisen

مانگای Jujutsu Kaisen مشابه شیطان کش

Jujutsu Kaisen یکی از معدود انیمه ها یا مانگاهایی است که در سال های اخیر توانسته جذابیت و توجه بیشتری نسبت به شیطان (Demon Slayer) به خود جلب کند. در حالی که مانگای Gege Akutami از برخی قراردادها پیروی می کند، او چندین اتفاق را در طول سال ها زیر و رو کرده است و به داستان خود محتوای بیشتری بخشیده است.

حتما بخوانید: 7 شخصیت جوجوتسو کایزن که بهترین گزینه دوستی هستند

داستان مانگا و انیمه جوجوتسو کایزن یوجی ایتادوری را دنبال می‌کند که او به انگشتی نیاز دارد که روح یک جادوگر افسانه‌ای شیطانی، ریومن سوکونا را در خود نگه دارد، و حالا دومی در بدنش است. یوجی توسط قوی ترین جادوگر، ساتورو گوجو آورده می شود و وظیفه دارد انگشتان باقی مانده را بخورد تا سوکونا را یک بار برای همیشه بکشد. با این حال، قدرتمندترین نفرین ها، موجوداتی که جادوگران با آنها می جنگند، نقشه های دیگری دارند.

در یک نگاه و به صورت خلاصه

مانگای Demon Slayer سری مانگا است که در طول سال‌ها بسیار موفق بوده است و خبر خوب برای طرفداران داستان تانجیرو این است که تعداد زیادی مانگای سریالی shonen عالی دیگر وجود دارد. در حالی که موارد موجود در این لیست با دقت انتخاب شده اند، مانگای شگفت انگیز بسیار بیشتری برای خوانندگان هر سبک وجود دارد. امیدواریم در این مقاله از مجله صفحه برتر پیشنهادات هیجان‌انگیز و باب طبع شما معرفی کرده باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.