بازی Dota 2 بالاخره از هیروی جدید خود رونمایی کرد

0

بازی Dota 2 که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین چند نفره در ایران است، بالاخره شخصیت Ringmaster که در مسابقات جهانی 2023 از آن رونمایی کرده را به بازی اضافه کرد. در این مطلب به بررسی Ringmaster هیروی جدید دوتا 2 می‌پردازیم. این بازی در توضیحات این شخصیت اینگونه توضیح داده است:

Welcome, welcome, one and all — to a stage-lit extravaganza for the ages! Prepare to have your senses shattered! Your expectations demolished! Your Ancients smashed to ruins!

Witness the impossible feats and derring-do of the one and only clockwork marvel, the Great Cogliostro Kettle — Ringmaster, torture artist, genius in his own time — here now for the sole agony and entertainment of any hero bold enough to draw back the crimson carnival curtain and behold what mysteries await inside.

این هیروی جدید با قابلیت Range, Support, escaper به بازی اضافه شده و به عنوان یک هیروی پشتیبان یا همان ساپورت تعریف شده است.

توانایی های Ringmaster بازی Dota 2

Ringmaster در درجه اول یک هیروی ساپورت (پشتیبانی) است، اما همچنین یک Nuker و Escaper است. او 5 توانایی Ability دارد، از جمله یکی از آن‌هایی که به صورت پیش فرض به او داده شده است.

حتما بخوانید: لیست 10 بازی رایگان استیم (Steam)

Tame the Beasts

این ابیلیتی Q بسیار ساده است اما برای عادت کردن به زمان کمی نیاز دارد. این یک توانایی کانالی است که در آن Ringmaster شلاق خود را به مدت 1 ثانیه می‌چرخاند و آسیب‌های وارد شده در AoE مشخص، همچنین بر واحدهای دارای Fear تأثیر می‌گذارد. هرچه این توانایی طولانی تر باشد، آسیب بیشتر و وضعیت Fear طولانی‌تر است.

Escape Act

به راحتی می توان فهمید که چگونه او برچسب فرار را در برچسب های هیروهای دوتا 2 به دست آورده است. این توانایی به روشی مشابه Undying’s Shard عمل می کند. اما به جای اینکه قهرمانان در سنگ قبر پنهان شوند، Ringmaster می‌تواند هم خودش و هم یکی از متحدانش را به داخل جعبه منتقل کند و در این فرآیند حرکت مرحله‌ای، مقاومت آهسته، مقاومت جادویی جایزه و سرعت حرکت کند شده را به دست می‌آورد.

Impalement Arts

این یک پرتاب چاقوی مهارتی است که مطمئناً برای برخورد مطمئن با هیروی دشمن کمی تمرین نیاز دارد. اگر بتوانید به دشمن ضربه بزنید، هیرو به مرور زمان آسیب خواهید دید و برای مدت کوتاهی سرعت دشمن را کاهش خواهید داد. اگر موفق به ضربه زدن به دشمن نشدید، حداقل کمی دید بیشتری خواهید داشت.

Wheel of Wonder – چرخ شگفتی

Ringmaster چرخ را به مکان انتخابی می‌چرخاند، چرخ در مسیر حرکت می‌کند و جایی که فرود می‌آید هیروی دشمن را کُند می‌کند. دشمنانی که بیش از 0.5 ثانیه به آن نگاه می کنند به سمت آن کشیده می شوند و تایمر انفجار را فعال می کنند. اگر کسی به آن نگاه نکند بعد از 8 ثانیه منفجر می شود. از نظر تئوری، این یک ایده واقعا جالب است و می‌تواند به مبارزات تیمی کمک کند.

Dark Carnival Souvenirs – سوغاتی کارناوال تاریک

از آنجایی که Ringmaster هنوز قدرت جانبی fACET ای ندارد، بنابراین این توانایی ذاتی به خوبی به عنوان راهی برای مخلوط کردن گیم پلی Ringmaster شما عمل می‌کند.

حتما بخوانید: معروف ترین بازی های استیم کدام اند؟

اگر دشمنی در نزدیکی Ringmaster بمیرد، توانایی 1 بار استفاده با 3 افکت مختلف را به دست می آورد.

Funhouse Mirror: یک توهم از Ringmaster ایجاد می کند که 18 ثانیه عمرش طول می کشد.
تونیک Strongman: وقتی روی یک متحد استفاده می شود، قدرت آنها را 5 + 1.5 برابر لول Ringmaster افزایش می دهد.
Whoopee Cushion: اساساً یک کوکی آتش‌سوزی است که به‌جای بی‌حس کردن، کند می‌شود و رینگ مستر به جلو پرتاب می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا با بررسی رینگ مستر هیروی جدید دوتا 2، به ابیلیتی ها و … آن بپردازیم. این هیرو هنوز کاملا نهایی نشده و مطمئنا تغییرات زیاد و تواناهایی بیشتری نیز به آن اضافه خواهد شد.

منبع آیوی گیم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.