آموزش نقاشی برای کودکان

0

نقاشی برای کودکان یکی از سرگرم کننده ترین و مفرح ترین فعالیت ها به شمار می رود.

اگر کودک شما همبازی هم سن و سال خود ندارد، پس وظیفه شما برای بازی کردن و سرگرم کردن کودکتان در منزل سنگین تر است. یکی از فعالیت هایی که میتوانید در منزل با هم انجام دهید نقاشی کشیدن است؛ اما اگر شما مهارت زیادی در نقاشی کشیدن ندارید، پس این ویدیو های کوتاه آموزش نقاشی خیلی برای شما مناسب است.

اگر کودک شما به مهد کودک یا دبستان می رود و می خواهد نقاشی های زیبایی برای فعالیت های مدرسه بکشد اما نمی توانید به او نقاشی کشیدن را بیاموزید پس حتما این ویدیو های کوتاه آموزش نقاشی را ببینید. 

با دیدن فیلم های آموزشی زیر میتوانید بیاموزید که چگونه با جای انگشتان دست فیل بزرگ و قدرتمندی بکشید. یاد میگیرید که چگونه با چند حرکت ساده یک دلفین با نمک بکشید.

راستی شما میدانید که چگونه میتوان یک قلعه سحر آمیز کشید؟

با دیدن ویدیو های زیر میتوانید یک گربه زیا و ملوس بکشید. آموزش نقاشی برای کودکان

راستی حتما یک موش هم بکشید زیرا این دو بدون یکدیگر حوصله شان سر میرود.

دختر بچه ها علاقه زیادی به کشیدن پرنسس هایی با لباس های بلند و زیبا دارند. با دیدن ویدیو های زیر میتوانید به آن ها در کشیدن این پرنسس ها کمک کنید.

تا به حال کودکتان در نقاشی هایش جنگل کشیده است؟ آموزش نقاشی برای کودکان .

با دیدن ویدیو یک دقیقه ای میتوانید به کودکتان بیاموزید که چگونه در جنگلش یک زرافه با گردنی دراز و یک طوطی رنگارنگ زیبا بکشد.

ویدیو های زیر به صورت گام به گام و ساده به شما می آموزد که چگونه انواع ماهی ها را بکشید؛ و همین طور می آموزید که چگونه یک خرگوش سفید و تپلی بکشید.

این ویدیو های آموزش نقاشی برای کودکان بهترین روش برای علاقه مند کردن کودکان به نقاشی کشیدن است.

برای دیدن نقاشی های بیشتر کلیک کنید. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.