بررسی نکات مربوط به استایل مشکی + معرفی 9 رنگ هماهنگ

راهنمای جامع اصول مربوط به پوشیدن لباس مشکی و معرفی رنگ‌های هماهنگ

0

برخلاف دیگر مطالبی که در قسمت مد در مجله اینترنتی صفحه برتر منتشر شده است و عموماً به تشخیص و انتخاب کارشناسان بست پیج این کار صورت گرفته است، مطلب فوق تحت عنوان همه چیز در مورد استایل مشکی به درخواست شما کاربران عزیزی که از طریق به اشراک گذاری انتقادات و پیشنهادات خود با ما، عنوان نمودید، تولید و خدمتتان به اشتراک گذاشته است.

یکی از ویژگی‌هایی که استفاده از رنگ مشکی در استایل و پوشش برخوردار است، هماهنگی و کاربردی است که برای همه‌ی سنین دارد. از کودکان تا آقایان و خانم‌های جوان و حتی عزیزانی که در دهه‌های بالاتر زندگی خود بسر می‌برند، می‌توانند با استفاده از استایل مشکی با توجه به قوانین و نکاتی که در این باره وجود دارد، به فردی شیک پوش و جذاب در جامعه و مناطق دیگر ظاهر شوند.

استایل مشکی

بدون شک شما نیز در قسمتی از کمد لباسهایتان، چند دست لباس مشکی برای هر موقعیتی دارید. استایل مشکی یکی از خاص‌ترین استایل‌ها و ست‌ها در شیک پوشی محسوب می‌شود، برای ههر موقعیتی یک ست شگفت انگیز می‌تواند داشته باشد. از مراسم عروسی تا مراسماتی که در رابطه با فوت اشخاص صورت می‌گیرد، مشکی کاربردهای بسیاری دارد.

فرقی نمی‌کند هدف شما از انتخاب و استفاده از ست مشکی رنگ ورود به یک ملاقات کاری باشد یا یک دیدار عاشقانه و یا حتی حضور در مراسمات خیریه، در تمام موارد مجموعه قوانینی وجود دارد که می‌تواند استایل مشکی شما را از یک ست جذاب به یک ست مشکی رنگ فوق العاده جذاب تبدیل کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مطلب به همه چیز در مورد استایل مشکی بپردازیم و از اصولی با خبر شویم که می‌تواند توجهات را به سمت شما معطوف نماید.

اگر شما عزیزان هم یکی از طرفداران تیپ و استایل مشکی هستید و تمایل دارید که در محافل و میهمانی‌ها با یک استایل مشکی رنگ فوق العاده جذاب بدرخشید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به نکات و قوانین و همینطور توصیه‌های بسیار کاربردی و مهمی که می‌تواند شما را به داشتن یک استایل ست مشکی فوق‌العاده جذاب برساند، دست پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات موجود در این مطلب تا میزان بسیار زیادی به جذابیت خود بیافزایید.

در ادامه مطلب تمامی نکات مربوط به یک استایل مشکی بی نقص را متذکر می‌شویم و 9 رنگ برتر و مناسب برای ست کردن با رنگ مشکی را معرفی می‌کنیم.

10 دلیل برای انتخاب رنگ مشکی

لازم به ذکر نیست که استفاده از رنگ مشکی تا چه میزانی می‌تواند خاص و کارآمد باشد. یکی از نادر رنگهایی است که در هر دو حالت تک رنگ و قرار گیری در کنار رنگ‌های دیگر می تواند ست‌های بسیار زیبا و جذابی را تشکیل دهد. به همین دلیل هم از استقابل و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در تمام کمد‌‌های لباس در هر خانه‌ای، چند تکه از البسه‌های مشکی رنگ را خواهیم یافت.

اما هستند عزیزانی که نظرات متفاوتی در رابطه با استایل مشکی دارند. به عقیده برخی از عزیزان استایل‌های مشکی می‌توانند بسیار خسته کننده و یکنواخت باشند. و برخی دیگر نیز اعتقاد بر سخت بودن ست کردن رنگ مشکی با دیگر رنگ‌ها دارند و آنها نظرشان در رابطه با استایل مشکی این است که به سختی می‌توان رنگی را برای ست کردن با این رنگ پیدا کرد که به طور جدی با آن همخوانی داشته باشد. حال به ذکر 10 دلیل برای انتخاب رنگ مشکی برای استایل خود استفاده می‌کنیم:

  1. به دلیل هماهنگی این رنگ با اغلب رنگ‌ها، نگرانی فرد برای انتخاب رنگ مکمل به صورت کامل از بین می‌رود.
  2. بر خلاف رنگ‌های روشن (مانند سفید) دیر تر کثیف شده و لک نمی‌شود.
  3. مشکی با تمامی طیف‌های رنگ پوستی هماهنگی دارد.
  4. فرد را بالغ تر از حالت عادی نشان می‌دهد.
  5. به شما این امکان را می‌دهد که از انواع اکسسوری‌ها استفاده کنید.
  6. برای اغلب فصول مناسب است.
  7. اندام شما را متناسب تر نشان می‌دهد.
  8. هیچ وقت قدیمی نشده و همواره مناسب و روی مد است.
  9. استایل شما را گران قیمت تر نشان ‌می‌دهد.
  10. هیچ محدودیتی برای انتخاب پارچه و الیاف مورد علاقه خود ندارید چرا که رنگ مشکی با اغلب بافت‌های پارچه‌ای هماهنگ است.

چرا استایل مشکی را انتخاب می‌کنیم؟

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، در ادامه قصد داریم به برخی از مهمترین مطالبی که در مورد یک استایل مشکی حرفه‌ای و جذاب وجود دارد را خدمت شما عرض نموده و چند رنگ بسیار مناسب نیز به عنوان رنگ‌های برتر برای ست کردن و استفاده در استایل مشکی رنگ معرفی نماییم. دلایلی که برای انتخاب استایل مشکی می‌توانیم داشته باشیم:

  • یکی از بزرگترین مزیت‌های این رنگ برای ست کردن، هماهنگی بسیار بالایی است که در ترکیب و ست شدن با رنگهای دیگر دارد.
  • هر کسی فارغ از تنوع رنگ پوستی خود، می‌تواند از استایل مشکی رنگ استفاده کند و مطمئن باشد که ظاهر جذابی خواهد داشت.
  • استفاده از استایلهایی که با ست مشکی تهیه می‌شوند، چهره افراد را پخته تر و بالغ‌تر از آنچه که هست نشان خواهند داد.
  • رنگ و استایل مشکی، دارای مزیتی است که در رنگ‌های دیگر وجود ندارد و مشکی بسیار دیرتر کثیف می‌شود.
  • هنگام استفاده از استایل مشکی رنگ، شما عزیزان می‌توانید از هر نوع اکسسوری و با جنس‌های مختلف استفاده کرده و مطمئن باشید که جذاب خواهد بود.
  • به لطف بافت‌ها و طرح‌های مختلف، استایل مشکی دیگر مخصوص روزهای سرد سال نیست و در هر فصلی و هوایی می‌توان از آنها استفاده کرد
  • یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم استایل مشکی، نشان دادن ظاهر شما با میزان تناسب بیشتر است.
  • اینطور می‌توان گفت که استایل مشکی و در کل البسه‌های مشکی رنگ هیچگاه قدیمی و دموده نخواهند شد.
  • مهم نیست چقدر هزینه خرید استایل مشکی رنگ خود نموده‌اید، استایل مشکی بسیار گرانقمیت به نظر می‌آید.
  • یکی دیگر از مزیت‌های استایل مشکی، عدم محدودیت آن در انتخاب و استقاده از بافتها است. استایل مشکی در انواع بافت و طرح موجود می‌باشد.

مهم ترین نکات مربوط به استایل مشکی

در کنار توصیه و قوانین مربوط به افزایش زیبایی استایل میشکی، مواردی نیز وجود دارند که در کل می‌بایست در انتخاب و استفاده از استایل مشکی آنها را در نظر بگیرید و قبل از اقدام برای استفاده از استایل مشکی رنگ می‌بایست که به این موارد توجه بسیاری داشته باشید. در ادامه با توضیح و معرفی این موارد در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. لطفا ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

به فصل توجه کنید

از آنجا که استایل مشکی رنگ به دلیل خاصیت جذب نور بسیار بالایی که دارند، در هنگام استفاده می‌توانند باعث احساس گرمای بیشتر توسط شما عزیزان شود. به همین دلیل نیز بیشتر از استایل مشکی رنگ در فصل زمستان بیشتر استفاده می‌شود. پس توجه داشته باشید که در کدام فصل در حال استفاده از استایل مشکی هستید، در صورتی که تمایل به استفاده از استایل مشکی رنگ در فصول گرم سال دارید، بهتر است از بافت‌هایی استففاده نمایید که به راحتی جریان هوارا را از خود عبور می‌دهند و به خنک شدن بدنتان کمک می‌کنند.

در انتخاب پارچه ریسک پذیر باشید

بله این یک واقعیت است که گاهی ممکن است استایل‌های مشکی کسل کننده و حصوله سر بر و خسته کننده به نظر آیند، به همین دلیل به عنوان راه حل می‌توانید از انواع پارچه‌ها و بافت ها و همینطور تورهای مشکی رنگ در استایل مشکی خود بهره‌مند گردید و بدینصورت از کسل کننده شدن استایل مشکی رنگتان جلوگیری نموده و باعث افزایش تنوع در استایل مشکی رنگ خود شوید.

• آشنایی با انواع رنگ‌های ممنوعه در استایل مشکی

به هیچ وجه از سه رنگ در کنار مشکی استفاده نکنید، از سفید در کنار مشکی به دلیل بیشترین کنتراستی که با مشکی دارد و از دو رنگ سورمه‌ای تیره و قهوه‌ای نیز به دلیل کنتراست کم و تضادی که نسبت به رنگ مشکی دارند، تا حد ممکن استفاده نفرمایید. اما در صورتی که انتخابی هوشمندانه داشته باشید و از یک پل ارتباطی ما بین مشکی و این سه رنگ  در استایل خود بهره‌مند شوید می‌توانید یکی از جذابترین استایل‌ها را برای خود رقم بزنید. برای مثال اگر از هر سه مشکی و سفید و سرمه‌ای استفاده نمایید، بدون شک یکی از بهترین و زیباترین استایل‌های ممکن را برای خود رقم خواهید زد.

مطلب پیشنهادی: همه چیز در مورد ست کردن رنگ سفید در استایل شما

استایل مشکی

9 رنگ برتر برای استایل مشکی

استفاده از رنگ خاکستری در استایل مشکی

شاید بتوان گفت که یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای قرار گیری در استایل مشکی، رنگ خاکستری است. به یاد داشته باشید که هرچه از طیف‌های روشن تر رنگ خاکستری در استایل مشکی خود استفاده نمایید، استایلی بسیار جلوه‌گرتر و زیباتر خواهید داشت. و در صورتی که تمایل به داشتن استایلی خنثی و هماهنگ با محیط دارید کافی است تا از رنگ‌هایی نظیر زغالی و کلیه رنگ‌هایی که بیشترین نزدیکی را به رنگ مشکی دارند در استایل خود استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین ست‌‌های رنگی در استایل مشکی، رنگ خاکستری است که در میان اکثریت عزیزانی که به پوشش و شیک پوشی خود اهمیت می‌دهند، بسیار محبوب و پر استفاده است.

استایل مشکی

استایل مشکی و خاکستری از پر طرفدار ترین استایل‌ها در میان همه افراد است. اگر تمایل دارید که تیپ خود را خاص تر جلوه دهید، می‌توانید از بافت‌های خاص مانند چرم استفاده کنید.

استفاده از رنگ قرمز در استایل مشکی

قرمز یکی از رنگهایی است که می‌تواند جانی دوباره به استایل مشکی شما ببخشد. قرمز و انرژی گرمش در شرایطی که احساس می‌کنید استایلتان از جذابیت کافی برخوردار نیست، می‌تواند بهترین راه‌حل ممکن باشد. میزان سهم رنگ قرمز در استایل شما، کاملا به تصمیم و نظر شما عزیزان بستگی دارد. به این صورت که اگر به دنبال توجه و رنگ و لعاب زیادی هستید و می‌خواهید تمامی حاضرین در جمع متوجه حضورتان شوند، می‌توانید از قسمت‌های بیشتر و بزرگتر رنگ قرمز در استایل خود استفاده نمایید. مانند مانتو یا شلوار که در کنار رنگ مشکی ستی بسیار جذاب را تشکیل می‌دهد. اما اگر چنین نظری نداشته و تمایل به استفاده کمتری از این رنگ هستید، می‌توانید در حد کلاه و کفش و … از رنگ قرمز در استایل خود بهره‌مند شوید و از تضاد ایجاد شده توسط این رنگ لذت ببرید.

استایل مشکی

اضافه شدن قرمز به لباس‌های شما کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به شما دارد؛ اگر استایل درخشانی می‌خواهید که تمام توجه‌ها را به خود جلب کند، از یک عضو پر نقش مانند یک مانتو یا کت و یا یک شلوار خوش رنگ قرمز استفاده کنید. اگر صرفا دوست دارید که یک تضاد رنگی ایجاد کنید، از اکسسوری یا شال‌های قرمز رنگ استفاده کنید.

استفاده از رنگ آبی در استایل مشکی

استفاده از رنگ آبی در کنار مشکی، یکی از پرطرفدارترین ست‌های مشکی است. در جامعه کنونی استفاده از جین‌های آبی بیش از هر دوره دیگری مورد تقاضا است. به همین دلیل است در اکثر استایل‌های مشکی معمولا آبی به عنوان یکی از بهترین مکمل‌ها در این ست دیده می‌شود. مانتو مشکی یا تاپ مشکی در کنار یک جین آبی یکی از بیشترین ست‌هایی است که در سطح جامعه از طرفداران زیادی برخوردار است.
شما نیز می‌توانید در صورت تمایل نیز می‌توانید برای اصولی‌تر شدن استایل مشکی و آبی اگر در نظر دارید تا از رنگ‌های آبی روشن که رو به سفیدی برود و یا در مقابل در صورت تمایل به استفاده از رنگ آبی بسیار تیره، بهتر است تا از یک رنگ واسطه در ست خود استفاده نمایید و استفاده از رنگ سبز مغز پسته‌ای برای استفاده به عنوان رنگ واسط می‌تواند انتخاب هوشمندانه و بسیار جذابی باشد.

مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع ست کردن لباس آبی با سایر رنگ‌ها

استایل مشکی
استایل مشکی
استفاده از رنگ سبز مغز پسته‌‌ای به عنوان رنگ واسطه

زرد/ نارنجی/ طلایی

هر یک از این سه رنگ عملکرد مشابهی در یک استایل مشکی دارند. مشکی و طلایی ترکیبی شناخته شده و پر طرفدار است و به همان نسبت می‌توان گفت زرد و نارنجی نیز در کنار مشکی، همانند طلایی، استایلی زیبا می‌سازند.

کلید این ست رنگ این است که یا از زرد یا طلایی به نسبت فوق العاده کم استفاده کنید و یا آن را به ستاره نمایش تبدیل کنید.

استایل مشکی

به عنوان مثال‌ می‌توانید در استایل تماما مشکی خود از اکسسوری و جزئیات ریز طلایی یا نارنجی استفاده کنید و یا نقش پر رنگ تری به این رنگ‌ها بدهید و از کت‌ها یا شلوار‌های رنگی استفاده کنید.

بژ / کرم

اگر دوست دارید که به استایل مشکی خود کمی روشنایی اضافه کنید و در عین حال کلاسیک بودن آن را حفظ نمایید، کافیست که از یک عضو کرمی رنگ در استایل خود استفاده کنید.

استایل مشکی

استفاده از بافت‌های خاص پارچه‌ای، طرح‌های چاپ شده و خاص در این ترکیب رنگی نیز پیشنهاد می‌شود تا بتوانید بهترین جلوه را داشته باشید. کت‌های بارانی کرم رنگ، کیف‌های چرمی و یا پارچه‌های لینن کرم رنگ از بهترین انتخاب‌ها هستند.

سبز

سیاه و سبز یک ترکیب رنگی نسبتاً غیر معمول است اما قابلیت این را دارد که یک استایل زیبا و منحصر بفرد را بسازد. کلید درست پوشیدن این استایل همانند ست کردن زرد با مشکی است. از پوشیدن رنگ‌های دیگر به جز طیف‌های سبز یا رنگ‌های خنثی مانند سفید خودداری کنید.

سعی کنید از هماهنگ ترین طیف سبز که با رنگ پوست شما همخونی دارد استفاده کنید.

استایل مشکی
رنگ سبز متمایل به آبی که برای افرادی با تناژ پوستی سرد مناسب تر است. برای پوست‌هایی با تناژ گرم از طیف‌های سبزی استفاده کنید که زردی بیشتری دارند.

رنگ سال 2023

استایل مشکی

قرمز پرشین که رنگی برگرفته از خاک‌های سرخ خلیج فارس است، ترکیب زیبایی را با رنگ مشکی می‌سازد. شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ واسطه، این استایل زیبا را ایجاد کنید.

سخن پایانی

در این مطلب که به درخواست شما کاربران عزیز مجله اینترنتی صفحه برتر تقدیم حضورتان شد، با استایل مشکی آشنا شدیم و رنگ‌هایی را که در این ست می‌توانیم استفاده کنیم با دقت مرور کردیم. در این بین نیز با رنگهایی آشنا شدیم می‌توانستند در کنار استایل مشکی جذابیت بسیار زیادی را به ست مشکی رنگ شما عزیزان ببخشند.
در ادامه با چند رنگ که برای استفاده در استایل مشکی مناسب نبود بحث را ادامه دادیم و سپس راه کارهایی را در همین زمینه تقدیم حضورتان نمودیم که استفاده از همان رنگهای نامناسب را تبدیل به زیباترین ست‌های مشکی می‌نمود. در آخر نیز به معرفی تاثیرات استفاده از چند رنگ برجسته در ست مشکی رنگ استایل شما پرداختیم.
ضمن تشکر از همراهی صمیمانه‌ای که با ما تا انتهای این مطلب داشتید، امیدواریم که مطالب ارائه شده توانسته باشد به پاسخ‌های شما عزیزان در رابطه با استایل مشکی پاسخ داده باشیم. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهادی، می‌دانید که تیم بست پیج صمیمانه منتظر نظرات شما عزیزان است.

منبع thebrdwlk
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.