معرفی انیمه مرز شانگری لا + تاریخ انتشار هر قسمت فصل 1

0

بعد از استقبال از انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین، انیمه مرز شانگری لا نیز با داستان مشابه منتشر شده که مورد توجه طرفداران انیمه قرار گرفته است. این مجموعه انیمه بر اساس مجموعه مانگا Shangri-La Frontier (با همین نام) با طراحی و نویسندگی Katarina و Ryosuke Fuji، ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن توسط Toshiyuki Kubooka در استودیو C2C می‌باشد. فصل 1 این انیمه در تاریخ 9 مهر (1 اکتبر 2023) تا ?? در Nichigo در تمام ایستگاه های JNN در ژاپن، از جمله MBS و TBS منتشر شده است. شرکت لایسنس Crunchyroll مجوز نمایش را برای پخش در خارج از آسیا صادر کرد و یک دوبله انگلیسی را در 23 مهر (15 اکتبر 2023) شروع کرد. در این مقاله از مجله صفحه برتر به معرفی این انیمه 2023 می‌پردازیم.

مبارزه نقش اول انیمه مرز شانگری لا با کاراکتر مکمل داستان

داستان انیمه مرز شانگری لا

هیزوتوم راکورو دانش آموز سال دوم دبیرستان فقط به یک چیز علاقه دارد: پیدا کردن “بازی های مزخرف و سخت” و شکست دادن چالش آنها. مهارت‌های بازی او در درجه دوم اهمیت قرار دارد و هیچ بازی برای او بد نیست که از آن لذت ببرد. بنابراین وقتی با بازی جدید VR Shangri-La Frontier آشنا می‌شود، کاری را که بهترین نحو بلد است را، انجام می‌دهد. ما آیا حتی یک گیمر متخصص مانند راکورو می تواند تمام رازهایی را که داستان بازی Shangri-La Frontier پنهان است کشف کند …؟

حتما بخوانید: مقایسه مرز شانگری لا و هنر شمشیرزنی آنلاین

در نهایت، توضیحات رسمی Crunchyroll از این انیمه در زیر موجود است:

Rakuro Hizutome فقط به یک چیز اهمیت می دهد: شکست دادن بازی های VR مزخرف و سخت. او تمام زندگی خود را وقف این بازی های مسخره می‌کند و می تواند همه آنها را در خواب هم برنده شود. یک روز، او تصمیم می‌گیرد خود را به چالش بکشد و یک بازی محبوب در حد خدا به نام Shangri-La Frontier را انجام دهد. اما او به سرعت متوجه می شود که چقدر دشوار است. آیا مهارت‌های تخصصی او برای کشف رازهای پنهان آن کافی است؟

توضیحات رسمی Crunchyroll

رازی پشت داستان بازی در انیمه مرز شانگری لا، همانند داستان هنر شمشیرزنی آنلاین، قرار دارد که با گذشت زمان پرده‌هایی از آن رونمایی می‌شود.

صفحه رمان آنلاین مرز شانگری لا ShangriLa Frontier در سایت webnovel

مرجع داستانی انیمه مرز شانگری لا مانگا نیست

کاتارینا (Katarina) مجموعه رمان‌های تحت وب Shangri-La Frontier را در وب‌سایت Let’s Be Novelists در may 2017 آغاز کرد. این سریال محبوبیت خود را افزایش داد و پس از 3 سال بعد در مجله Weekly Shonen در جولای 2020 اولین مانگا تصویرسازی شد. انیمه مورد انتظار این مجموعه بالاخره با یک برنامه هفتگی در دو دوره یا یک فصل آمد. شانگری لا یکی از برترین انیمه‌هایی است که داستان اولیه با مانگا شروع نشده است.

تاریخ انتشار قسمت های انیمه مرز شانگری لا

تاریخ انتشار و برنامه انیمه Shangri-La Frontier (نیمه اول):

تاریخ انتشار قسمت 1 انیمه مرز شانگری لا9 مهر 1402
تاریخ انتشار قسمت 2 انیمه مرز شانگری لا16 مهر 1402
تاریخ انتشار قسمت 3 انیمه مرز شانگری لا23 مهر 1402
تاریخ انتشار قسمت 4 انیمه مرز شانگری لا30 مهر 1402
تاریخ انتشار قسمت 5 انیمه مرز شانگری لا7 آبان 1402
تاریخ انتشار قسمت 6 انیمه مرز شانگری لا14 آبان 1402
تاریخ انتشار قسمت 7 انیمه مرز شانگری لا21 آبان 1402
تاریخ انتشار قسمت 8 انیمه مرز شانگری لا28 آبان 1402
تاریخ انتشار قسمت 9 انیمه مرز شانگری لا5 آذر 1402
تاریخ انتشار قسمت 10 انیمه مرز شانگری لا12 آذر 1402
تاریخ انتشار قسمت 11 انیمه مرز شانگری لا19 آذر 1402
تاریخ انتشار قسمت 12 انیمه مرز شانگری لا26 آذر 1402
تاریخ انتشار قسمت 13 -24 انیمه مرز شانگری لادر آینده
جدول تاریخ نمایش هر قسمت انیمه

تاکنون که این مقاله در حال نگارش است، 8 قسمت از انیمه ShangriLa Frontier پخش شده و فقط 4 قسمت تا پایان فصل اول این انیمه هیجان‌انگیز باقی‌مانده است. طرفداران این انیمه جذاب از هم‌اکنون در حال پیگیری تاریخ انتشار بخش دوم فصل اول هستند و ما نیز در صورت آگاهی به سرعت این خبر را به اطلاع طرفداران این انیمه می‌رسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.