انیمیشن ایرانی ماجراهای نوید | تمام قسمت‌ها تا پاییز 1402

0

انیمیشن ماجراهای نوید، توسط شبکه کودک برای الگوی گیری کودکان از قهرمانان ایرانی و الگوهای ایرانی تولید شده است. ماجراهای نوید، انیمیشنی که هر فصل با یک اپیزود جدید به تصویر ماجراهایی از زندگی یکی از قهرمانان ملی پرداخته و تلاش‌ها و اقدامات جوانان امروزی را به الگوبرداری از این شخصیت‌های بزرگ تشویق می‌کند.

انیمیشن سریالی تیم بعد، یکی از آثار فاخر انیمیشنی سال‌های اخیر است که هر چند تعداد قسمت‌های کمی از آن منتشر شده است، امّا تاکنون توانسته طرفداران خود را بخوبی جذب کند.

انتشار انیمیشن‌های سینمایی ایرانی در سال‌ گذشته و امسال با انتشار این انیمیشن سریالی و دیگر آثار انیمیشنی در شکر پویا و نهال باعث شده پیشرفت صنعت انیمیشن در ایرانی کاملا مشهود باشد. در ادامه تمام قسمت‌های ماجراهای نوید را برای شما قرار داده ایم. با مجله صفحه برتر همراه باشد.

قسمت اول تیم بعد؛ ماجراهای نوید

در نخستین قسمت این انیمیشن، “نوید”، نماد نوجوانی پرانرژی و پراز اهداف، با الهام از زندگی و تلاش‌های سیامند رحمان، قهرمان فقید وزنه‌برداری پارالمپیک، به سفری پر از چالش‌ها و پیروزی‌ها می‌پردازد.

از شروع تا پایان هر اپیزود، نوید با شجاعت و اراده، با موقعیت‌های زندگی روبرو شده و با الگوبرداری از تجارب قهرمانان ملی، اقداماتی قهرمانانه انجام می‌دهد.

حتما بخوانید: نقد و بررسی انیمیشن مسافری از گانورا

این داستان، علاوه بر غنی بودن در ابعاد انسانی و اجتماعی، با پیام‌های الهام‌بخش برای تمامی نوجوانان و جوانان مخاطبان خود پر می‌شود.

قسمت دوم انیمیشن تیم بعد

در قسمت دوم ماجراهای نوید که با نائب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد مصادف شد، الگوی نوید، حسن یزدانی قرار گرفته است. این قسمت از انیمیشن ماجراهای نوید را می‌توانید مشاهده کنید:

در قسمت دوم تیم بعد، ماجراهای نوید، یک شخصیت منفی که در قسمت‌های بعد نیز او را مشاهده می‌کنیم به داستان اضافه می‌شود. ضدقهرمان داستان که نمادی از قهرمان‌های غربی و هالیوودی است و نوید با الهام از قهرمان و الگوی واقعی و ایرانی خود او را شکست خواهد داد.

قسمت سوم تیم بعد, ماجرای نوید ایرانی

قسمت سوم ماجراهای نوید امّا متفاوت از دو قسمت پیشین، صفتی را از یک الگوی ایرانی الهام می‌گیرد، غیرت ایرانی. این بار نیز شرور داستان که از قسمت دوم این انیمیشن به داستان اضافه شد، در پی تلاش برای انجام کاری زشت است که با تلاش نوید به سرانجام نمی‌رسد. قسمت سوم را در زیر مشاهده کنید:

تاکنون و با انتشار 3 قسمت از انیمیشن تیم بعد یا همان ماجراهای نوید، الگوهایی ورزشی نظیر سیامند رحمان، قهرمان فقید پارالمپیک و رکورددار وزنه‌برداری معلولان جهان، حسن یزدانی، کشتی گیر قهرمان ایرانی و علیرضا بیرانوند در مصاف با کریستیانو رونالدو معرفی شدند. الگوهایی که به تنهایی می‌توانند برای کودکان ما الهام بخش دوستی سرزمین‌مان ایران باشند.

ما در مجله صفحه برتر تلاش داریم با گردآوری تمام قسمت‌های ماجراهای نوید، بستری مناسب برای مشاهده فیلم‌های کارتونی و انیمیشن و حتی معرفی سرگرمی‌هایی نظیر انیمه برای شما باشیم. شما می‌توانید نظرات خود را در این پست برای ما قرار دهید تا با بررسی تیم محتوایی ما، محتوای مورد نیاز شما تولید و منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.