انیمه ارباب حلقه‌ها منتشر می‌شود + تریلر جدید انیمه

0

انیمه سینمایی «ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم»، که به عنوان یک پیش‌درآمد برای وقایع فیلم‌های لایو اکشن «ارباب حلقه‌ها» ساخته شده، تریلر جدیدی منتشر کرده است. این فیلم در تاریخ 13 دسامبر 2024 مصادف با 23 آذر 1403 در سینماهای ایالات متحده اکران می‌شود و پخش بین‌المللی آن نیز از 11 دسامبر 2024 مصادف با 21 آذر 1403 آغاز خواهد شد.

این انیمه بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط جی. آر. آر. تالکین ساخته شده و به کارگردانی کنجی کامیاما در استودیوهای انیمیشن‌سازی Warner Bros. Animation و Sola Entertainment تولید شده است.

حتما بخوانید: تاریخ انتشار بخش 4 فیلم جدید انیمه کد گیسس مشخص شد + تریلر

شرکت Warner Bros. این فیلم را به این صورت توصیف می‌کند:

داستان این فیلم 183 سال پیش از وقایع سه‌گانه اصلی فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» رخ می‌دهد و به سرنوشت خاندان هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان، می‌پردازد. حمله ناگهانی ولف، لرد دانلندینگ زیرک و بی‌رحمی که به دنبال انتقام مرگ پدرش است، هلم و مردمش را وادار می‌کند که در قلعه باستانی هورن‌بورگ—یک دژ قدرتمند که بعدها به عنوان هلمز دیپ شناخته خواهد شد—آخرین مقاومت خود را انجام دهند. در این شرایط ناامیدانه، هیرا، دختر هلم، باید اراده‌ای قوی برای رهبری مقاومت علیه دشمن کشنده‌ای که قصد نابودی کامل آن‌ها را دارد، در خود بیابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.