Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mgidedhk/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mgidedhk/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mgidedhk/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mgidedhk/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

قصه های صوتی کودکانه + دانلود رایگان

0

قصه های صوتی کودکانه مهدا: 

در این صفحه میتوانید به قصه های صوت کودکانه مهدا گوش کنید و آن ها را به رایگان دانلود کنید. 

قصه گوهای مهدا: 

سرکار خانم الهه ناز حبیبی زاده

سرکار خانم گلناز حاجت پور

سرکار خانم سارا سمیعی زاده 

جناب آقای علی رحمانی

قسمت چهارم پادکست قصه مهدا

نام کتاب: قصه های خواندنی برای بچه های خوب

نویسنده: مجتبی حیدر زاده

قسمت سوم پادکست قصه مهدا

نام کتاب: سلطان زورگو و سنجاب باهوش

نویسنده: ابوالفضل هادی منش 

قسمت دوم پادکست قصه مهدا

نام کتاب: قصه ­های قبل از خواب برای بچه­ ها

نویسنده: جانگ شو

ترجمه: مریم خرم

نام قصه: حیاط دوستی

قسمت اول پادکست قصه مهدا

نام کتاب: ديدار شبانه از باغ وحش

نویسنده: فویان و ژیان ون جینگ

ترجمه: گلرنگ درويشيان 

قصه های صوتی کودکانه

قسمت صفر پادکست قصه مهدا

فواید کتاب های صوتی برای کودکان

«شنیدن» کتاب‌ها در کودکی، این فرصت را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان  به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند. 

مری شویر، معلمی در آمریکا، که کتاب‌های صوتی را روش مناسبی برای درگیرکردن کودکان به کلاس می‌داند، روایت می‌کند که: ”در یکی از کلاس‌هایم، شاگردی بود که همیشه دنبال‌کردن کلاس برایش دشوار بود. روزی، داستان «هری وحشتناک» را در کلاس گذاشته بودم و کتابش را هم به بچه‌ها داده بودم. در تمام طول این مدت، به‌مدت سی دقیقه تمامِ کلاس ساکت بود اما او در گوشه‌ای برای خودش بازی می‌کرد و توجهی به کلاس نداشت. پس از ده دقیقه، داستان برایش جالب شد و کتاب را از روی میز برداشت و گوشه‌ای از کلاس نشست و شروع کرد به کتاب‌خواندن. به من گفت: «بعد از آنکه داستان را شنیدم، خودم با سرعت بیشتری خواندن کتاب را ادامه دادم.»“

خانم شویر، پی برده بود که گوش‌دادن به قصه ‌های صوتی کودکانه ، به همراه خواندن آن، مهارت خواندن کودکان و دایرۀ لغات آن‌ها را افزایش می‌دهد. این موضوع، باعث می‌شود که کودکان کتاب‌های دشوارتر را راحت‌تر بخوانند و بیاموزند. او معتقد بود که وقتی کودکان کتاب‌ها را می‌شنوند، ارتباط عاطفی با گویندۀ داستان برقرار می‌کنند و باعث می‌شود تا آخر داستان را گوش دهند.

اشلی الیسیا، معلم پایۀ سوم دبستان در ایالت کارولینای آمریکا هم گفته است که: «کتاب‌های صوتی، می‌تواند پای دانش‌آموزانی را که از ادبیات بیزارند، به دنیای شگفت‌انگیزی باز کند.» او می‌گوید: «کتاب‌های صوتی می‌تواند باعث شود تا دانش‌آموزان، بیشتر از آن‌که در یک داستان به کلمات و معنی آن‌ها توجه کنند، به شخصیت‌ها و موضوع آن فکر کنند.»

قصه های صوتی کودکانه

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.