راهنمای جامع ست کردن لباس آبی با سایر رنگ‌ها

بررسی رنگ‌های مناسب برای ست کردن لباس‌‌های آبی با سایر رنگ‌ها

0

آیا تا بحال به تاثیر و نقش رنگ‌ها در دنیایی که می‌شناسیم فکر کرده‌اید؟ به زمین چه؟ آیا زمین را تا کنون بدون رنگ در ذهن خود تصور کرده‌اید؟ به نظر شما زمین بدون وجود رنگ‌ها باز هم ؟! تابحال به سهمی که رنگ آبی در زیبایی زمین دارد اندیشیده‌اید؟ از اقیانوس و دریا تا پهنه‌ی آسمان، عرصه جلوه‌گری طیف‌های مختلف رنگ آبی است.

تصمیم داریم تا در ادامه این مطلب از سری مطالب مجله اینترنتی صفحه برتر ، به بررسی ست آبی رنگ و تاثیرات آن از نظر روانشناسی بپردازیم. سپس با بهترین رنگ‌هایی که می‌توان در کنار ست آبی رنگ استفاده نمود آشنا خواهیم شد. در صورتی که با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید، تمام اطلاعات مفید و کاربردی مربوط به استایل آبی رنگ و قواعد و توصیه‌هایی که در ست کردن آبی با دیگر رنگ‌ها وجود دارد را شناخته و قادر خواهید بود، در صورت تمایل اقدام به طراحی و استفاده از بهترین استایل‌های آبی رنگ نمایید.

رنگ آبی از دیدگاه روانشناسی؛ همه چیز درباره رنگ آبی

تمامی رنگ‌ها نقش بسیار مهمی در جهانی که می‌شناسیم و قادر به دیدن آن هستیم دارند. در این برخی از رنگ‌ها در وسعت و میزان کمتر، و برخی با میزان بسیار وسیعتری جهان و محیط اطرافمان را در بر گرفته اند. با توجه به طبیعت و محیط زیست، با کمی دقت متوجه خواهید شد که بیشترین سهم را در بین تمامی رنگهای اصلی، آبی است. از رودهای محلی تا دریاچه‌ها و دریاها و اقیانوس‌ها که بگذریم به آسمانی می‌رسیم که آبی ترین آرامش را به ما هدیه می‌دهد.

هر فرد، یک رنگ منتخب و اصطلاحا رنگ مورد علاقه را دارد که به سادگی از استایل روزمره و یا وسایل شخصیشان منعکس می‌شود. اغلب، رنگ‌ها نشان‌دهنده شخصیت ما هستند که با آن‌ها طنین‌انداز می‌شویم. روانشناسی رنگ‌ها متفاوت است و ممکن است از خود بپرسید که روانشناسی رنگ آبی چیست.

آبی رنگ سردی است که می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس و وفادار نشان دهد. جدای از آن، می‌تواند به معنای صلح و موفقیت نیز باشد.

بر اساس تحقیقات دانشمندان، رنگ آبی مغز انسان را قادر می‌سازد تا مواد شیمیایی خاصی تولید کند که خاصیت آرام‌بخش دارند. هر طیف خاص از رنگ آبی ، روانشناسی و فلسفه خاصی برای خود دارد.

همچنین ببینید: همه چیز درباره استایل قرمز و طیف‌های مختلف این رنگ

چرا باید از ست لباس آبی رنگ استفاده کنیم؟

یکی از رنگ‌هایی که هر ساله در کالکشن‌هایی که توسط برند‌های معتبر و بزرگ فعال در مد و فشن استفاده می‌شود، رنگ زیبای آبی است. تقریبا در تمامی استایل‌ها، استفاده از رنگ آبی در بافت‌های مختلف دیده می‌شود. با توجه به همین مساله، می‌توان گفت که یکی از رنگ‌های مورد علاقه برندهای فعال در جهان مد و فشن، رنگ آبی است. گفتنی است که در بین مردم نیز این رنگ از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از آبی سلطنتی تا آبی آسمانی هر یک از انواع طیف‌های این رنگ آرامشبخش جایگاهی مختص به  خود را در هنر مد و در بین مردم و مصرف کنندگان دارند. ست آبی یکی از استایل‌های محبوب و زیبایی است که به عنوان یک ست جذاب در هر کمد لباسی پیدا می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را در سنین مختلف دارا است.

استایل آبی حتی با داشتن هارمونی و هماهنگی بالایی که در ترکیب و ست با دیگر رنگ‌ها دارد، باز هم مانند تمامی ست‌های رنگی دیگر دارای مجموعه‌ای از قوائد و توصیه‌ها است که می‌تواند کیفیت و جلوه بسیار بهتری پیدا نماید. در ادامه ضمن پاسخ به دلیل و چرایی انتخاب ست آبی، به بررسی نکات و قوانینی خواهیم پرداخت که می‌توانند در صورت رعایت و عدم رعایت تاثیرات مثبت و منفی بسیار زیادی را در این ست ایجاد نمایند.

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب کنار ما باشید و از تمامی قوائد و قوانین مربوط به ست آبی رنگ و بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با آبی با خبر شوید.

رنگها و اطلاعات مهم شخصیتی

حقیقت انکار ناپذیر این است که استفاده ما از رنگ‌ها چه در قالب دکوراسیون منازل و اتاق‌ خواب‌هایمان باشد و چه استفاده از آنها در لباس و استایلمان، برای بینندگان هوشمند و ریز بین دارای پیام‌های بسیار واضح و روشنی از حالت‌های روحی و شخصیت ما است.

این پیام‌های بصری حاوی اطلاعات بسیار مهمی در رابطه با شخصیت و اوضاع روحی ما هستند. بینندگان ست رنگی و استایل ما نیز می‌توانند به راحتی آن پیام‌ها را رمزگشایی نمایند. در حقیقت ما با انتخاب رنگ پوشش و استایل خود، حالت‌های روحی و احساسی حاکم بر روانمان را بروز می‌دهیم.

این رابطه بسیار ساده است، در لحظاتی که ما درگیر غم و افسردگی‌های روحی هستیم به صورت ناخودآگاه تمایل به انتخاب رنگ‌های تیره و مشکی برای پوشش ظاهریمان می‌کنیم. این رابطه در مواقعی که شاد و سرزنده هستیم نیز کاملا برعکس است، در لحظات شادی و شعف نیز تمایل به استفاده از رنگ‌های شاد و روشن در ما وجود دارد. مشاهده می‌کنید که به همین سادگی نوع پوشش و استایل ما تا چه میزان می‌تواند از حالات درونی ما اطلاعات در اختیار دیگران بگذارد.

زندگی ما ساکنین عصر جدید اینروزها، با دنیای مد و فشن عجین شده است. در قرنی که مردم بیش از هر زمان دیگری به لباس و استایل خود اهمیت می‌دهند، هرکسی به دنبال زیباترین نسخه خود است تا به اعتماد بنفس بیشتری در بین مردم جامعه برسد. با رشد شناخت و دنیای مد، روزانه شاهد بوجود آمدن قوائد و راه‌کارها و تکنیک‌های جدیدی هستیم،

یکی از مهمترین بحث‌ها در زمینه مد و زیبایی نیز، رنگ‌ها هستند. به همین جهت داشتن شناخت کامل از رنگ‌ها و تاثیراتی که دارند، برای داشتن یک ظاهر شیک و زیبا الزامی است. زیرا اینروزها هرکسی می‌تواند طراح لباس خود باشد.

همچنین ببینید: آموزش جامع ست کردن لباس‌های رنگ سبز + 9 رنگ پیشنهادی

10 رنگ که با طیف‌های مختلف آبی مطابقت دارند

از آنجایی که آبی جزو رنگ‌های اصلی به شمار می‌رود، سایر رنگ‌ها نیز از ترکیبات آن بدست می‌‌آیند. و می‌توان گفت یکی از حائز اهمیت‌ترین نکاتی که می‌توان در رابطه با رنگ آبی بیان کرد، نظری است که روانشناسان و فعالین عرصه مد در مورد این رنگ دارند. روانشناسان و تمامی افرادی که به گونه‌ای با رنگ‌ها سر و کار دارند، از این رنگ به عنوان رنگ آرامش، صلح، وفاداری و زندگی یاد می‌کنند.

آبی در تمام طول تاریخ نشانه‌ای از خیر و برکت نیز بوده است. تابحال دقت نموده‌اید که تمامی مراکز درمانی و کلیه مجموعه‌هایی که نیاز به آرامش دارند، از رنگ آبی برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و بیرونی استفاده می‌نمایند؟! آبی با سرد و ملایم بودن خود، آرامشی ژرف را برای محیط به ارمغان می‌آورد و در رابطه با ست آبی رنگ نیز درست به همین ترتی، شاهد آرامش افرادی که از این ست رنگی در پوشش خود استفاده می‌نمایند هستیم.

آبی یک رنگ جهانی است و تقریباً همه افراد حداقل یک لباس آبی در کمد لباس خود دارند. صرف نظر از سایه‌ها، رنگ‌ها و تن‌های آبی، این رنگ می‌تواند فردی که آن را می‌پوشد کلاسیک، آرام‌تر و مطمئن‌تر نشان دهد. در ادامه مطلب نحوه صحیح ست کردن لباس آبی با 10 رنگ پر طرفدار را آموزش می‌دهیم و لازم به ذکر است که طیف‌های معرفی شده برای تمام سنین است و محدودیت جنسیتی ندارند.

ست کردن رنگ آبی و مشکی

مشکی رنگی است که می‌تواند با هر رنگی همراه شود و این شامل طیف‌های مختلف آبی نیز می‌شود. این ترکیب هم برای لباس‌های روزمره و ساده و هم برای استایل‌های رسمی یا مجلسی مناسب است. زمانی که فرصت کافی برای آماده شدن و امتحان کردن رنگ‌های متنوع ندارید، قرار دادن مشکی در کنار سایر رنگ ایده ای بسیار خوب است.

ست کردن لباس آبی
ست کردن لباس آبی

مشکی به خوبی با سایر سایه‌ها، ته‌رنگ‌ها و تن‌های آبی مانند آبی سلطنتی، سرولین، سبز آبی و آبی سرمه‌ای هماهنگ می‌شود.

ست کردن رنگ آبی و کرم _ ست بژ

رنگ کرم یک طیف پاییزی است و با رنگ آبی کاملاً هماهنگ می‌شود. ست کردن لباس آبی با رنگ‌های طیف کرم و بژ می‌تواند هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کند.

ست کردن لباس آبی

آبی به عنوان یک رنگ سرد و زمستانی شناخته می‌شود، در حالی که بژ رنگی گرم معرفی می‌شود. از این رو، هر دو تضاد لذت بخشی نسبت به یکدیگر ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید استایل پرانرژی داشته باشید، می توانید از رنگ‌های روشن آبی بهره ببرید.

ست کردن رنگ لباس آبی و سفید

سفید یکی از رنگهای خنثی محسوب می‌شود و در کل رنگ‌هایی که در دسته بندی رنگ‌های خنثی قرار دارند، برای ست با آبی می‌توانند جذابیتی بسیار بسیار بیشتر نسبت به دیگر رنگها ایجاد نمایند. لازم به ذکر است که آبی به غیر از ست با رنگ‌های خنثی، می‌تواند در کنار رنگ‌های گرم و به اصطلاح جیغ و تند نیز ترکیب بسیار زیبایی را تشکیل دهد. برای مثال می توانیم آبی و نارنجی را به عنوان نمونه‌ای از ست آبی با رنگ‌های جیغ نام ببریم.

رنگ سفید همانند مشکی می‌تواند با اغلب رنگ‌ها ست شود اما ممکن است با همه رنگ‌ها ترکیب جالبی نسازد. با این حال طیف های متنوع آبی، از آبی نفتی گرفته تا آبی آسمانی، همگی با سفید هماهنگ بوده و ترکیب جذابی می‌سازد. اگر بخواهید استایلی آرامش بخش و سازگار با روحیه ساحلی و دریایی داشته باشید، به سادگی می‌توانید آبی فیروزه ای و یا آبی آسمانی را با سفید هماهنگ کنید. با بالا بردن تضاد و کنتراست استایل شما رسمی تر خواهد بود و برای دوفصل زمستان و تابستان مناسب است.

ست کردن لباس آبی و رنگ‌های خنثی

ست کردن لباس آبی
معرفی رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثی به خوبی با هر طیف، رنگ و تن آبی تکمیل می‌شوند. این رنگ‌ها به همان اندازه که طبیعت بر ما تأثیر می‌گذارد، هاله‌ای بسیار آرام‌بخش و آرام را منعکس می‌کنند.

آبی می‌تواند به خوبی با رنگ‌های خنثی همراه شود اما همیشه مطمئن شوید که از طیف‌های متضاد استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ست کردن لباس آبی

ست کردن رنگ آبی و سبز

ست کردن لباس آبی و سبز، یادآور اقیانوس و تشکلیل دهنده طیفی بسیار آرامش بخش و جذاب است. این دو رنگ در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند و شما هرگز نمی‌توانید در جفت کردن این دو رنگ بدون توجه به طیف‌ها، رنگ‌ها و تن‌ها اشتباه کنید. بین رنگهای آبی و سبز شباهت‌های بسیار زیادی وجود دارد، هنگام مقایسه این دو رنگ با یکدیگر می‌توان متوجه شباهتشان شد. حتی در صورت استفاده از یک جدول رنگی، متوجه نزدیکی این دو رنگ در جدول خواهید شد که نشان از شباهت بسیار زیادشان به یکدیگر است.

البته شباهت‌های رنگ‌های آبی و سبز به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه به دلیل ریشه طبیعی‌‌ای که هردو رنگ دارا هستند، خصوصیاتی از نظر آرامش بخشی در هر دوی آنها وجود دارد و هر دو رنگ را به عنوان رنگ‌های آرامش‌بخش و رنگهای زندگی می‌شناسند. با توجه به تمام این نکات و شباهت‌هایی که این دو رنگ به یکدیگر دارند، می‌توانند یکی از آرام بخش‌ترین و زیباترین استایل‌های ممکن را برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که به دلیل سرد بودن هر دو رنگ آبی و سبز، خالی از لطف نیست تا از یک رنگ واسط و سوم نیز در این ست استفاده گردد که در این رابطه می‌توان رنگی را برای کفش و کتانی و یا شال و … در نظر گرفت و استفاده نمود. بهترین تکنیک برای بهترین تطبیق در این جفت رنگی این است که همیشه قانون کنتراست رنگ را به خاطر بسپارید و بیشتر روی سایه‌ها تمرکز کنید.

ست کردن لباس آبی
ست کردن لباس آبی

ست کردن رنگ آبی و قرمز

این جفت رنگ آبی و قرمز یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در تمام دوران محسوب می‌شود، اما می‌تواند بسیار مشکل باشد، زیرا باید سایه مناسبی از دو رنگ را پیدا کنید که به خوبی با یکدیگر مطابقت دارند.

اگر قصد دارید در میان جمعیت استایلی شاخص و برجسته داشته باشید، رنگ روشن قرمز، می‌تواند به خوبی با آبی سلطنتی هماهنگ شود. یا شلوار جین شما با تیشرت قرمز اسکارلت یک استایل خوش رنگ و لعاب است.

اما اگر می‌خواهید استایلی ظریف داشته باشید و نمی‌خواهید در یک رویداد توجه زیادی را به خود جلب کنید، می‌توانید رنگ قرمز کم‌رنگ یا قرمز شرابی یا تمشکی را با آبی کم‌رنگ ترکیب کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای انتخاب عطر بهاره و مناسب عید + معرفی محصول

ست کردن لباس آبی
معرفی رنگ قرمز اسکارلت
ست کردن لباس آبی

ست کردن لباس آبی و نارنجی

برای اکثر مردم، ترکیب آبی و نارنجی بسیار ریسکی و ترسناک به نظر می‌آید. همه حاضر نیستند برای این مد ریسک کنند. با این حال، متخصصان می‌گویند که می‌توان این ترکیب رنگ را تا زمانی که به درستی انجام شود، استفاده کرد. اگر نمی دانید، این دو رنگ کاملاً متضاد یکدیگر در چرخه رنگ هستند و مکمل یکدیگر هستند.

این دو رنگ بسیار قدرتمند هستند بنابراین، باید بدانید که چه سایه آبی و نارنجی با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. وقتی سعی می‌کنید لباس آبی سرمه‌ای یا پاستلی بپوشید و آن را با کفش‌ یا چکمه‌های نارنجی روشن می‌کنید، یکی از جذاب ترین روش‌ها را برای ست کردن لباس آبی انتخاب کرده‌اید و شما احساس قدرت و شیک بودن خواهید کرد.

ست کردن لباس آبی
ست کردن لباس آبی
ست کردن لباس آبی و صورتی پاستلی

ست کردن ترکیب رنگ آبی و صورتی

ایجاد و حفظ هارمونی در ست‌های رنگی، اصلی‌ترین هدف از ست کردن است و ابزاری است که می‌تواند به شیک پوشی و جذابیت استایل شما کمک کند. یکی از رنگهایی که می‌تواند در کنار رنگ آبی قرار بگیرد و بیشترین هارمونی و هماهنگی را به همراه داشته باشد، رنگ صورتی است. لازم به ذکر است که استفاده از رنگ صورتی چه به صورت تک رنگ و چه در ست آبی رنگ، نه تنها برای خانم‌ها مناسب است بلکه برای اقایان نیز مناسب بوده و بسیار می‌تواند استایلی زیبا را برایشان به همراه داشته باشد.

متاسفانه هنوز هم در بین جوامع تصورات غلطی در مورد پوشش و رنگهای مردانه و زنانه وجود دارد، و رنگ‌هایی که اقایان و خانم‌ها می‌توانند استفاده کنند در بسیاری از جوامع جداسازی شده است. ولی بر خلاف تمام تصورات اشتباه در مورد رنگ صورتی و استفاده از آن توسط آقایان، این رنگ در ست با آبی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های یک اقای شیک پوش محسوب شود. در رابطه با ست صورتی و آبی برای لباس‌هایی که توسط خانم‌ها پوشیده می‌شود، نیازی به توضیحات نیست و بانوان عزیز در اکثر موارد بسیار خوب می‌توانند یک استایل آبی و صورتی حرفه‌ای و بی اشکال را برای خود طراحی نمایند. اما در مورد آقایان توصیه ما در باره استفاده از صورتی در کنار آبی، این است که یکی از بهترین ست‌های مردانه متشکل

انتخاب هوشمندانه این دو رنگ می‌تواند یکی از جذاب ترین استایل‌های شما را تشکیل دهد. می‌توانید با ست کردن لباس آبی و صورتی خود از طیف روشن این رنگ‌ها اما با طرح‌های جسورانه، استایلی هوشمندانه و منحصر به فرد داشته باشید. از طرف دیگر، اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید و می‌خواهید ظاهر ملایم تری داشته باشید، می‌توانید از طیف پاستلی آبی و صورتی بهره ببرید.

ست کردن لباس آبی

ست کردن رنگ آبی و زرد

یکی از قدرتمند ترین ترکیب رنگی‌های مناسب برای ست کردن لباس آبی رنگ، استفاده از طیف زرد است. ترکیب سایه آبی تیره با رنگ روشن تضادی زیبا در استایل شما ایجاد می‌کند. رنگ‌ها و تن‌های متفاوتی از زرد، مانند زرد خردلی یا زرد کره‌ای، گرمایی ایجاد می‌کند که سرمای رنگ آبی را تعدیل می‌کند. می توانید این دو رنگ را با طرح های خاص و جسورانه ست کنید و از استایل خاص خود لذت ببرید.

ست کردن رنگ آبی و بنفش

این ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد، اما ترکیب و تطبیق رنگ های آبی و بنفش امکان پذیر است. تعادلی خاص بین آرامش آبی و انرژی وحشیانه ای که بنفشه منتشر می کند وجود دارد.

ست کردن لباس آبی

اگرچه ممکن است مشکل باشد، اما مطمئن شوید که برای دستیابی به تعادل و هماهنگی کامل این دو رنگ، همیشه کنتراست رنگ‌ها را در نظر بگیرید.

2 فاکتوری که باید در نظر بگیرید تا بدانید چه رنگی به شما می آید!

جفت رنگ‌های ذکر شده از بهترین و استاندارد ترین حالات ممکن برای ست کردن لباس آبی هستند اما همگی برای همه افراد مناسب نیستند. تطبیق رنگ‌هایی که به بهترین وجه برای شما مناسب است می‌تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر اهل مد نباشید.

چیزی که ممکن است برای شما خوب به نظر برسد ممکن است برای دیگران مناسب نباشد و بالعکس. بنابراین، در اینجا یک راهنمای خلاصه و کلی در مورد دانستن اینکه چه رنگ‌هایی برای شما بهترین انتخاب اند، ارائه شده است.

رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

افرادی که به طراحی و زیبایی شناسی توجه دارند، از اهمیت کنتراست کاملا آگاه هستند. اطمینان حاصل کنید که از پوشیدن لباس‌هایی با طیف کاملاً نزدیک به رنگ پوست خودداری می‌کنید.

برای افرادی که پوست رنگ پریده یا روشن دارند، سعی کنید از رنگ‌های روشن تر مانند طیف پاستلی، سفید، بژ، کرم و زرد خودداری کنید. برای اینکه بهتر در میان جمعیت متمایز شوید، سایه‌های تیره تر مانند سیاه، قهوه ای، خاکستری، قرمز خونی یا بنفش سلطنتی را انتخاب کنید.

همین امر در مورد افرادی که پوست تیره دارند نیز صدق می‌کند. پوشیدن لباس‌های تیره ممکن است ایده خوبی نباشد، بنابراین به جای آن از سایه‌های روشن مانند سفید، زرد، نارنجی استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند استایل شما جلوه بیشتری داشته باشد.

برای افرادی با پوست گندمی، پوست با رنگ متوسط ​​یا رنگ پوست عسلی برنزه، پیدا کردن رنگ مناسب‌ دشوار نخواهد بود. بیشتر رنگ‌ها برای شما متناسب و خوب به نظر می‌رسند، زیرا رنگ پوست شما در حد وسط قرار دارد. تا زمانی که قانون اصلی رنگ‌های متضاد را در نظر داشته باشید، می‌توانید آزادانه استایل خود را انتخاب کنید.

رنگ چشم خود را در نظر بگیرید

چشم‌ها یکی از مهم ترین ارکان بدن و البته استایل شما هستند. با کمک چرخه رنگ بهترین رنگ متناسب با چشم خود را پیدا کنید تا تاثیر چشمان را در استایل متوجه شوید. بهترین انتخاب‌ها رنگ‌های متضاد و رنگ‌های مکمل با رنگ چشم شما هستند.

سخن پایانی

با سپاس فراوان از وقتی که برای همراهی ما تا پایان این مطلب اختصاص دادید، به یاد داشته باشید که هر لحظه منتظر دریافت پیشنهادات و نظرات شما عزیزان هستیم. تجارب خود را با ما و دیگر کاربران عزیز سایت صفحه برتر به اشتراک بگذارید.

در این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی را در رابطه با رنگ آبی و استایل و ست آبی رنگ و البته قوانین و نکات مربوط به ست آبی با رنگ‌های مختلف، خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. در ابتدا با رنگ آبی و خصوصیات آن از نظر روانشناسی آشنا شدیم. سپس به این پرسش پاسخ دادیم که چرا باید از ست آبی رنگ استفاده کنیم؟

در ادامه با رنگ‌های مناسبی که می‌توان در کنار آبی از آنها استفاده کرد آشنا شدیم و مطالب و نکات بسیار مهمی را در این مورد خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم. تلاش کردیم تا از طریق ارائه محتوای حرفه‌ای به نیازها و سوالاتی که شما عزیزان در این زمینه از حوزه مد و زیبایی داشتید، پاسخ دهیم. از شما دعوت می‌کنیم تا مطالب جذاب و کاربردی دیگر را که در همین راستا تولید و منتشر شده، در بخش‌های دیگر صفحه برتر مطالعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.