به صرفه ترین بازی های استیم تا سال 1402

0

در شرایط کنونی پیدا کردن بازی مناسب برای گیمرها با شرایط اقتصادی عجین شده و پیدا کردن بازی های به صرفه استیم نیز شامل این نگرانی شدن است. اگرچه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و نینتندو سوییچ همگی کنسول ‌های گیم خانگی عالی و مناسبی هستند، اما گاهی اوقات بهتر است با PC  گیم بزنید. استیم، عناوین انحصاری، بازی های آنلاین رایگان و شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهد که امکان تجربه آنها در کنسول نیست.

با در نظر گرفتن موضوع این مقاله ما قراره به شما به صرفه ترین بازی های استیم را معرفی کنیم و بگوییم که در هر کجای دنیا که باشید می توانید این عناوین را تجربه کنید و لذت ببرید. با این حال شاید با شنید کلمه به صرفه ترین بازی های استیم، شاید خودتان حدس هایی از بازی به صرفه استیم بزنید، اما این قاعدتا کافی نیست.

بنابراین، در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که کدام بازی ها در استیم به صرفه تر هستند و ارزش بازی کردن را دارند؟ در این پست بهترین بازی ها از نظر به صرفه بودن را در استیم به شما معرفی خواهیم کرد.

5. Final Fantasy VII Remake

پس از سال ها تلاش و وعده شرکت اسکوئر انیکس، بالاخره بازسازی محبوب ‌ترین بازی های استیم در سری افسانه‌ای فاینال فانتزی اینجاست و مطمئناً Final Fantasy VII ارزش انتظار را داشت. این بازی گزینه اول از بازی های به صرفه استیم معرفی شده ما به حساب می‌رود.

حتما ببینید: معروف ترین بازی های ویدیویی کدامند؟ | بروزرسانی 1402

Final Fantasy VII Remake فصل‌های ابتدایی بازی اصلی Midgar را به یک حماسه اکشن RPG به سبک سایبرپانک گسترش می‌دهد که نبرد های هیجان‌ انگیز را با سبک جهان ‌سازی ترکیب می‌کند. Cloud، Barret، Tifa، Aerith و Sephiroth هیچوقت انقدر احساس زنده بودن نکرده اند که در این سری می کنند. همه اینها دنباله ای با عناصر داستانی ایجاد می کند که حتی طرفداران پروپاقرص سری های فاینال فانتزی هم نمی توانند پیش بینی کنند که چه اتفاقی قرار است بیوفتد.

4. Ready or Not

یکی دیگر از بازی هاردکور،بازی Ready or Not، یک بازی شوتر اول شخص تاکتیکی است که شما را وارد عملیات‌های SWAT می ‌کند که در آن تصمیم‌ های شما در چند ثانیه می‌تواند به معنای مرگ یا زندگی باشد. این بازی توسط شرکت Void Interactive توسعه داده شده است، مغز متفکران پشت پرده کلاسیک SWAT 4، Ready or Not به طور یکپارچه میراث رئالیسم شدید و گیم پلی استراتژیک را در این بازی ارائه داده اند.

 همچنین، توسعه‌ دهندگان با الهام از ریشه‌ های بازی SWAT 4، محیط‌ ها، رفتار هوش مصنوعی و پویایی ماموریت‌ها را با دقت طراحی کرده ‌اند که به شما یک تجربه پلیسی شگفت انگیز و جذاب را می‌دهد. این بازی هنگام عرضه یکی از پرمخاطب ترین بازی های استیم به شمار می‌رفت.

3. Valheim

آمده باشید برای شیرجه زدن به دنیای عجیب و غریب ولهیم (Valheim). در داستان این بازی شما در جنگ کشته شده اید و به جهان دهم برده شده اید. در Valheim، شما باید قلمرو خود را بسازید و هیولاهایی را که “اودین” مدت ها پیش به اینجا تبعید کرده بود را بکشید.

 جنگل‌های عمیق و کوه‌های یخ ‌زده را جست و جو کنید و در آن سوی دریاهای وسیع برای خود شهر های جدیدی بسازید و لطف Allfather را به دست آورید تا نمونه ی شایسته ای از Valhalla شوید!

برای گیمر شدن به این مقاله نیاز دارید: دیسکورد چیست و همه چیز که باید درباره دیسکورد بدانید

در این بازی دنیایی زیبا در انتظار شماست که پوشیده از رمز و راز است. شما باید به جنگل‌های تاریک عمیق بروید، از کوه‌های پر برف بالا بروید و آنچه از کسانی که قبل از شما  به این مکان رازآلود آمده‌ اند را کشف کنید. با یک کشتی بزرگ و قدرتمند به دریا بروید، اما مراقب قایقرانی بیش از حد باشید، چون موجوداتی در انتظار شما هستند که فکرشان هم نمی کنید.

2. Black Mesa

بازی ای که به عنوان یک ماد برای Half-Life 2 عرضه شد، اکنون Black Mesa با تایید شدن توسط خود کمپانی Valve به یک بازی تبدیل شد، که به خودی خود یک دستاورد است. همه ما می دانیم که کمپانی Valve در مورد ویژگی های خود، به خصوص امتیاز Half-Life چقدر حساس است.

حتما نیاز دارید: شما برای گیمر شدن، مقاله راهنمای جامع گیمر شدن مجله صفحه برتر را حتما مطالعه کنید تا نکات ریز و مهم که تا الان به آن توجه نمی‌کردید را آشنا شوید.

 Black Mesa که توسط Crowbar Collective ساخته شده است، نسخه بازسازی شده بازی اصلی Half-Life است که در سال 1999 منتشر شد. برای طرفداران Half-life، Black Mesa بازی ای است که حتما باید امتحان شود! توسعه دهندگان تمرکز زیادی روی سطح ظاهری Xen داشتند و آن را به فصلی طولانی تبدیل کردند که در بازی اصلی نسبتاً کوتاه بود.

1. Red Dead Redemption 2

جذابیت رد دد ردمپشن 2 باعث شده از نظر مجله صفحه برتر، این بازی به صرفه ترین بازی استیم به شمار برود.

بازی Red Dead Redemption 2 داستانی خشن درباره مرگ غرب است. در این بازی شما آرتور مورگان را کنترل می کنید، مردی که به یک گروه یاغی تعلق دارد و از سبک زندگی مجرمانه مایوس و ناامید شده است.

 با این حال، آرتور نمی تواند خود را در حال انجام کاری غیر از دزدی و کشتن ببیند. این تضاد داستان را به پیش می برد و ماموریت های پر از اکشن زیادی را در یک جهان باز زیبا معرفی می کند. اگرچه بدون برخی مشکلات عملکرد، Red Dead Redemption 2 در  PCشگفت‌انگیز است. داستان باورنکردنی، گرافیک زیبا، انبوهی از کوئست های اختیاری و حالت آنلاین همیشه به روز شده ممکن است شما را برای سال های آینده درگیر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.