راهنمای ست نارنجی لباس؛ 5 ترکیب رنگ برنده با نارنجی

0

پرداختن به مطالب و نکات مرتبط با ست نارنجی، همانند ورود به یک دنیای پر از انرژی و احساس سر‌زندگی است. دنیایی که همه‌ی ما هر از گاهی به قدم زدن در آن نیازمندیم. رنگ نارنجی با زیبایی و جذابیت گرمای نهفته‌اش، به تنهایی قادر است حس تازگی و سرزنده بودن را در این فضاهای مدرن امروزی به تک تک سلول‌های خسته‌ی ما هدیه دهد.

نارنجی یکی از بهترین رنگ‌های گرم و پر انرژی است. این رنگ قادر است تا با قرار گرفتن در کنار رنگ‌های مکمل و ترکیب شدن با آنها، به جذابیت و جلوه‌ای فوق‌العاده برسد‌. همه چیز در مورد ست نارنجی با زندگی و انرژی و گرما و جنب و جوش عجین شده است. با توجه به چنین جایگاهی که ست نارنجی برخوردار است، وجود قواعد و قوانین و نکات مختلف با هدف افزایش جذابیت و تاثیرگذاری این ست، عجیب و نامحتمل نیست.

لازم به ذکر است که نارنجی یکی از زیباترین رنگ‌های موجود در طبیعت است. رنگی که در لحظات ناب و زیبای این کره‌خاکی ریشه دارد. نارنجی می‌تواند یادآور لحظه‌ای صمیمی باشد که هنگام تماشای غروب خورشید در ذهنتان تبدیل به خاطره‌ای فراموش نشدنی شده است. استفاده از ست رنگی نارنجی می‌تواند یادآور تابش زندگی بخش و گرم خورشید پس از زمستانی سرد و سفید باشد.

می‌تواند بوی قدم زدن در پاییز و صدای خش خش برگهای رنگارنگ ریخته شده در خیابان را تداعی کند. به همین دلیل تبدیل به رنگی در مد و صنعت پوشاک شده که ورودش باعث ایجاد جرات و انگیزه بالایی در بین طراحان شده است. همه چیز در مورد ست نارنجی صرفا به انرژی‌های مثبت این ست ختم نمی‌شود، بلکه حقیقت اصلی در رابطه با ست نارنجی این است که با اضافه شدن به هر استایلی جذابیت و گرما و زندگی را همراه خود می‌آورد.

در ادامه با مطالعه این مطلب که با نام همه چیز در مورد ست رنگی نارنجی برای شما آماده شده است، از ابزارها و مهارت‌هایی برخوردار خواهید شد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی استایلی جذاب از نارنجی و رنگ‌های مکمل آن تهیه کنید.

نگران نباشید در ادامه با شیوه ترکیب‌های مناسب رنگی برای ست نارنجی آشنا خواهید شد. همینطور اطلاعات مهمی که لازم است در رابطه با نارنجی و خواص آن بدانید را خدمتتان ارائه خواهیم کرد. از نکات و قوانینی نیز مطلع خواهید شد که به ارتقاء جذابیت ست نارنجی شما کمک‌ خواهند کرد. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هرآنچه که باید در رابطه با ست نارنجی بدانیم

در میان رنگ‌های شاد، نارنجی یکی از رنگ‌های صدر نشین جدول محسوب می‌شود. رنگی گرم و شاد که با انتقال و القای حس سرزندگی، باعث ایجاد انرژی و به جنب و جوش در آمدن و احساس نیاز به فعالیت می‌گردد. اگر به نیرویی محرکه برای جبران کارهای عقب افتاده خود نیازمندید، یکی از ساده‌ترین تاثیرات و مزایای استفاده از رنگ و ست نارنجی ایجاد روحیه‌ای است که شما را بسیار شاد و فعال می‌نماید.

به همین دلیل است که برخی از مشاغل پر خطر و پر زحمت که می‌توانند در کنار خستگی جسمی بسیار، ذهن را نیز درگیر و خسته نماید از پوشش‌های غالبا نارنجی رنگ در لباس‌های کاری خود استفاده می‌کنند. بر خلاف عده‌ای که تصورشان بر عدم امکان استفاده از نارنجی در استایل‌های جذاب است، توسط ست رنگی نارنجی و ترکیب آن با رنگ‌های مناسب می‌توان استایل‌های بسیار جذاب و شیکی را طراحی و استفاده نمود.

برای مثال ست نارنجی و آبی که می‌تواند در قالب استفاده از یک پیراهن یا بالاپوش نارنجی در کنار شلوار جین آبی روشن، یکی از زیباترین ست‌های خیابانی را طراحی و استفاده نمود. میزان جذابیت بصری فوق‌العاده بالای این ترکیب باعث شده تا بسیاری از بانوان و آقایان برای اکثر مواقع از آن استفاده نمایند.

همچنین ببینید: راهنمای کامل شیک پوشی برای خانم ها

 اگر در کمد لباس‌هایتان به دنبال لباس‌های نارنجی رنگ بگردید، به احتمال بسیار زیاد خواهید دید که تعدادی البسه مختلف نارنجی رنگ را در اختیار دارید و متاسفانه تا کنون موفق به استفاده صحیح از آنها نشده‌اید. ناکامی در استفاده از لباس‌های نارنجی به دلیل عدم آگاهی از شیوه و دستورالعمل‌هایی است، که در هنگام طراحی ست و ترکیب آن برای داشتن یک استایل جذاب با ست نارنجی لازم الاجرا است. اما جای نگرانی نیست، ما در این مطلب با عنوان همه چیز در مورد ست نارنجی در کنار شما هستیم تا این نکات را به شما بیاموزیم.

قوانین و نکات مهم ست نارنجی

بسیاری از مواقع ممکن است بعد از مدتی، دیگر از استفاده و پوشیدن ست‌های رنگی ملایم و رنگهای خنثی خسته شویم. در این مواقع از درون شوق و گرایش عجیبی به استفاده از رنگ‌‌های شاد احساس می‌کنیم. اما به دلیل عدم آگاهی از نکات و چگونگی ست کردن این دسته از رنگ‌ها، با چالش سختی روبه‌رو می‌شویم و ممکن است بعد از مدت کوتاهی نیز از تصمیم خود صرف نظر کنیم.

مجله اینترنتی صفحه برتر با درک این موضوع و احساس نیازی که در برخی از عزیزان در رابطه با ست نارنجی وجود دارد، اقدام به ارائه مهم‌ترین نکات و قواعدی که برای داشتن یک ست نارنجی و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر نیاز است نموده، و همه چیز در مورد ست رنگی نارنجی را جهت آگاهی و تامین نیاز شما منتشر نموده است.

همچنین ببینید: همه چیز درباره استایل قرمز و طیف‌های مختلف این رنگ

ترکیبات رنگی مناسب با رنگ نارنجی

لازم به ذکر است که تمامی روش‌ها و ترکیبات ارائه شده در ذیل، همگی طبق تجربیات بهترین فشن استایلیست‌ها و مطالب مجلات برتر مد تهیه شده و کاملا تایید شده و معتبر هستند. پس از آزمون و خطاهای بسیار برای رسیدن به بهترین ترکیبات و رنگ‌های مناسب برای استفاده در یک ست نارنجی، فعالین این رشته توانسته‌اند مواردی را به عنوان مجموعه قوانین ست نارنجی بدست آورند.

مطالب ذیل از مهمترین موارد موجود در این مجموعه می‌باشند و به دلیل اعتباری که هر یک از ترکیبات زیر در سطح بین المللی دارا هستند و بارها از ست‌های ترند سال بودند، ما نیز در مقاله‌ی همه چیز در مورد ست رنگی نارنجی، تصمیم به معرفی آنها گرفتیم تا شما عزیزان به جای استفاده از نظرات شخصی، بهترین ست‌های جهانی و جدید را شناخته و استفاده نمایید.

ست نارنجی و شلوار جین یکی از محبوب‌ترین‌ها برای پوشیدن

ست نارنجی و شلوار جین یکی از محبوب‌ترین‌ها

یکی از بارز‌ترین مزایای استفاده از شلوار‌های جین، امکان استفاده از آنها در هر نوع و ست رنگی است. در زمانی که دچار سردرگمی شده‌اید و نمی‌دانید کدام لباس را با ست نارنجی خود استفاده کنید، شلوار‌های جین موجود در کمدتان بهترین گزینه‌هایی هستند که به راحتی با رنگ نارنجی هماهنگ می‌شوند.

فرقی نمی‌کند که از یک کت جین در ست نارنجی خود استفاده کنید یا یک شلوار جین، در هر دو شکل این ترکیب‌ها بسیار هماهنگ و عالی می‌توانند عمل کنند. این ترکیبات فوق‌العاده برای رنگ نارنجی تنها محدود به استفاده بانوان نیست، بلکه آقایان نیز قادر هستند بدون صرف زمان و تلاش زیاد استایل ست نارنجی خود را توسط به کار گرفتن جین روشن یا حتی جین‌های تیره، جذاب نمایند.

همچنین ببینید: اصول شیک پوشی و ست کردن لباس

ست نارنجی و سفید به هیچ وجه فراموش نشود

رنگ نارنجی در کنار رنگ سفید، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین ترکیبات رنگی برای ست نارنجی محسوب می‌گردد. اگر استفاده از سفید را در ست نارنجی خود در فصل گرم سال انجام دهید، به طور شگفت‌انگیزی می‌تواند باعث ایجاد آرامش و همینطور ارتقای سطح زیبایی استایل شما شود.

کت و شلوار با کفش نارنجی را در کنار شالی سفید رنگ تصور نمایید، در صورتی که به درستی طیف‌های رنگی را انتخاب نمایید، این ست می‌تواند استایلی بسیار زیبا و گیرا باشد. گزینه‌های بسیار زیادی برای ترکیب رنگ نارنجی و رنگ سفید وجود دارد که می‌توان از آنها در همه چیز در مورد ست نارنجی، نام برد.

مانند:

  • ست نارنجی و سفید: بلوزی به رنگ نارنجی در کنار شلوار و کفش‌های سفید رنگ
  • ست نارنجی و سفید: تی‌شرت با طرح پارچه خالدار یا حتی تی‌شرت با طرح سفید و نارنجی به صورت راه راه در کنار یک شورت سفید رنگ
ست کردن رنگ نارنجی با آبی

تضادی جذاب با ست نارنجی و آبی

با ترکیب کردن رنگ‌های آبی و نارنجی، می‌توانید نسبت به برقراری یک همکاری و تعامل دو طرفه در رنگ نارنجی و آبی اقدام نمایید. از این طریق یک کنتراست هماهنگ در ست رنگی نارنجی شما عزیزان ایجاد می‌شود. ترکیبی بسیار پویا بین گرما و آتش در آغوش کوهی از یخ، این می‌تواند استعاره‌ای نزدیک به این ترکیب رنگی باشد.

ست نارنجی و سبز یا به عبارتی زیبایی کامل

تا این مرحله از، همه چیز در مورد ست نارنجی، توانستیم با برخی از ست‌های مناسب نارنجی آشنا شویم. اما رنگ سبز یکی از خارق‌العاده‌ترین رنگ‌هایی است که گویی صرفا برای قرار گرفتن در کنار رنگ نارنجی ایجاد شده است. برای مثال: می‌توانیم از بهترین ترکیب‌های رنگ سبز و رنگ نارنجی به ترکیب سبز سروی در کنار ست نارنجی ملایم  اشاره کنیم که به واقع از نظر زیبایی بصری بسیار بسیار چشمگیر و زیبا است.

سبز در طیف‌های مختلف نیز زیبایی‌ متفاوتی را می‌تواند در کنار رنگ نارنجی ایجاد نماید. مانند سبز آجری که یک رنگ بسیار گرم و پر انرژی محسوب می‌شود. این ست رنگی از بهترین ست‌های سبز در کنار استایل نارنجی به حساب می‌آید. مخصوصا در هنگامی که از کیف و کفش قهوه‌ای رنگ نیز برخوردار باشد، به نقطه تکامل خود خواهد رسید و استایل شما در نهایت زیبایی ممکن ظاهر می‌شود.

بمبی اتمی به نام ست نارنجی و قرمز

شاید انتخاب بمب اتم برای ست نارنجی و قرمز توسط مجله اینترنتی صفحه برتر در این مطلب تحت عنوان همه چیز در مورد ست نارنجی، آنقدرها هم پر گویی تلقی نشود. به این دلیل که هر دوی این رنگ‌های زیبا پر از انرژی‌ها سرزندگی و پویایی هستند. به همین دلیل هم یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌های رنگ برای ترکیب با رم

نارنجی، قرمز خواهد بود. انرژی بسیار زیادی که توسط این دو رنگ تولید می‌گردد، می‌تواند به ایجاد یک تعادل ختم شود.

جمع بندی

این مطلب نیز مانند مطالب دیگری که در باره‌ی ست‌های رنگی خدمت شما عزیزان در قسمت مد مجله اینترنتی صفحه برتر تقدیم شد، همه چیز در مورد رنگ نارنجی نیز با هدف ارتقاء آگاهی شما در رابطه با شیوه استفاده از ست‌های رنگی  که در این مورد ست نارنجی و ترکیب آن با مد نظر بود، منتشر گردید.

ضمن تشکر از شما که تا انتهای این مطلب نیز همراه ما بودید، خواهشمندیم تجربیات و خاطرات خود را در رابطه با مد و ست‌های رنگی مختلف با ما سهیم شده و آنها را از طریق وبسایت بست پیج با ما و دیگر کاربران عزیز مجله اینترنتی صفحه برتر به اشتراک گذارید.

مثل همیشه، به یاد داشته باشید که می‌توانید از مطالب دیگر ما در بخش مد و دیگر بخش‌های وبسایت استفاده نموده، و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهادی، توجه داشته باشید که راه‌های ارتباطی برای ارسال نظرات و پیام‌های شما عزیزان در وبسایت موجود می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.