تاریخ انتشار فصل دوم انیمه کایجوی شماره 8 + تریلر اولیه

0

انیمه کایجوی شماره 8 پس از انتشار یک فصل موفق در سه ماهه گذشته، حالا خبر از انتشار فصل دوم این انیمه داده است و یک تریلر اولیه برای انتشار این خبر از تیم منتشر کننده، تولید شده است. در خبر منتشر شده تاریخ انتشار فصل دوم انیمه کایجوی شماره دو نیز سال 2025 ذکر شده است.

تریلر فصل دوم انیمه kaijuu no.8

فصل دوم Kaiju No. 8 در سال 2025 خواهد آمد

فصل دوم Kaiju No. 8 در سال ۲۰۲۵ خواهد آمد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این فصل اعلام نشده، اما در طول سال جاری خواهد بود، بنابراین طرفداران برای دیدن اکشن‌های بیشتری از شکار هیولاها نباید زیاد منتظر بمانند.

حتما بخوانید: انیمه ارباب حلقه‌ها منتشر می‌شود + تریلر جدید انیمه

آماده‌سازی طرفداران برای فصل دوم Kaiju No. 8

برای آماده کردن طرفداران برای فصل دوم Kaiju No. 8، سینماهای ژاپن یک قسمت کاملاً جدید به نام “روز تعطیل هوشینا” و همچنین یک فیلم ترکیبی از فصل اول سریال را نمایش خواهند داد. در آمریکا و اروپا، هنوز اطلاعاتی درباره انتشار این محتواها اعلام نشده است.

جزئیات فصل دوم

با اینکه جزئیات درباره فصل دوم نایاب است، اما به نظر می‌رسد کوکی اوچیاما به عنوان جن هارومی به جمع بازیگران این سریال می‌پیوندد. این شخصیت در کنار بازیگران فصل اول ظاهر خواهد شد و احتمالاً با شخصیت‌های جدیدی که هنوز معرفی نشده‌اند، همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: انیمه Blue Lock (قفل آبی)؛ انیمه‌ای برای عاشقان فوتبال + تریلر

موفقیت فصل اول Kaiju No. 8

فصل اول Kaiju No. 8 از ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ شروع به پخش کرد و ۱۲ هفته بعد به پایان رسید. این سریال یک موفقیت بزرگ بود که نه تنها طرفداران مانگا را راضی کرد، بلکه یک پایگاه طرفداری جدید برای این دنیای هیولا زده ایجاد کرد.

از انتظار خسته شدید؛ پیشنهاد ما مانگا

اگر نمی‌خواهید تا سال ۲۰۲۵ برای دیدن ادامه Kaiju No. 8 صبر کنید، همیشه می‌توانید مانگا را بخوانید. بهترین نقطه برای شروع فصل دوم از فصل اول انیمه، فصل ۳۹ مانگا است، بنابراین پس از تماشای فصل اول انیمه از آنجا شروع کنید و تا جایی که سریال پیش رفته بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.