آتسوکو تاناکا، صداپیشه بازی و انیمیشن، در سن ۶۱ سالگی درگذشت

0

آتسوکو تاناکا صداپیشه در سن 61 سالگی درگذشت. به گفته پسرش هیکارو، او بر اثر بیماری نامعلومی که در سال گذشته با آن دست و پنجه نرم می کرد، درگذشت.

پسر او در یک آگهی ترحیم ترجمه شده نوشت: «از جمله مبارزه یک ساله او با بیماری، فکر می‌کنم که او زندگی مناسبی را داشت. “جدی، باوقار و کمی بازیگوش. من واقعا خوشحالم که چنین مادری مغرور دارم.”

تاناکا متولد 14 نوامبر 1962، بیشتر برای صداپیشگی موتوکو کوساناگی در فرنچایز Ghost in the Shell شناخته شد. بیشتر حرفه صداپیشگی او در انیمه از جمله Jojo’s Bizarre Adventure، Lupine III و Queen’s Blade بود.

از نظر بازی، او صدای ژاپنی را برای Bayonetta در سری اصلی PlatinumGames انجام داد. او همچنین در فرنچایزهایی مانند Nier (در نقش Kaine)، Yakuza (Reina) و Devil May Cry (Trish) حضور داشته است و صداپیشه ژاپنی لارا کرافت برای چندین عنوان Tomb Raider بود.

چندین فرنچایز با صداپیشگی تاناکا به نوشتن مدح های خود پس از مرگ او پرداخته اند.

در توییتر Ghost in the Shell گفته شده است که کوساناگی را با حضوری آرام و قدرتمند و پر از جذابیت خود این سری را آغشته کرده است.

در حساب توییتر نییر آمده است: «با بازی در نقش کین در Nier Replicant لحظات بسیار خوبی را سپری کردم. صمیمانه برای شادی روح شما دعا می کنیم.

در نهایت از انیمه اخیر فریرن: “ما می خواهیم یک بار دیگر از حضور شما در Funeral Parlor Frieren و اجرای شما تشکر کنیم و صمیمانه تسلیت عرض می کنیم.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.